Nákupy a novinky | Nivea, Sephora, Mac, Weleda, Mizon a množstvo ďalších

Ahojte krásky :)
Článok s nákupmi a novinkami sa na mojom blogu objavil naposledy minulé leto, čo je už poriadne dávno. Inokedy som tento typ článku písala pravidelne, každý jeden mesiac. Kozmetiku síce nakupujem stále, aj keď už nie v takom množstve ako kedysi, no času na fotenie a prispievanie na blog mám pomenej. Vzhľadom k aktuálnej situácii, kedy trávim takmer každý deň doma som si ten čas našla a spísala vám, čo nové z kozmetiky mi za posledné mesiace pribudlo.

Začnem novinkami od Nivei, ktoré ste už určite stihli zaznamenať. Nivea tentokrát prišla s novinkou určenou na líčenie a to Nivea Hyaluron Cellular Filler 3in1 Cushion ošetrujúcim tónovacím krémom v hubke. Krém má ľahké zloženie s kyselinou hyalurónovou a obsahuje ochranný faktor 15. Krém má poskytnúť pleti celodennú hydratáciu, svieži vzhľad a ľahké krytie pre zjednotenie tónu pokožky.  Krém je na pokožke príjemný, no pre mňa je žiaľ nenositeľný, nakoľko aj najsvetlejší odtieň č. 1 je na moju pokožku tmavý a príliš oranžový. Produkt by som odporučila trocha tmavšiemu typu pokožky, ktorú netrápia nedokonalosti a potrebuje len farebne zjednotiť a rozjasniť.

Balenie obsahuje zrkadielko a hubku na nanášanie. Myslím, že po dizajnovej a praktickej stránke sa produkt veľmi vydaril.
nivea_cushion_makeup_tónujúci_hydratačný_pleťovýkrém

Novinka v podobe Labello peelingu na pery ma veľmi potešila. Jednak preto, že Labello zbožňujem a po druhé z dôvodu, že peelingy na pery sú v našich drogériách stále tak trochu nedostatkovým tovarom. Na výber sú dva druhy, ružový Wild Rose a modro-zelený Aloe Vera. Peeling obsahuje drobné čiastočky prírodného pôvodu, ktoré sa trením o pery úplne rozpustia, čo je skvelé, pretože takmer všetky scruby je potrebné z pier odstrániť. Po rozpustení peelingových čiastočiek zostane na perách vrstva balzamu, ktorá pery vyživí a zjemní. Za mňa vynikajúci produkt, ktorý len tak hocičo neprekoná. Ružový peeling navyše nádherne vonia, úplne na zjedenie :).
Labello_peeling na pery_scrub_hydratacia


Po dlhšom čase som objednávala zo Sephory. Objednala som si Hourglass Ambient Lighting Blush lícenku, po ktorej som už nejaký čas pokukovala. Nevedela som sa rozhodnúť, po ktorom odtieni siahnuť, váhala som medzi Ethereal Glow a Luminous Flash. Napokon som sa rozhodla pre menej nápadný odtieň s prirodzeným ružovkastým nádychom Ethereal Glow. Ďalej som hodila do košíka hydratačnú hmlu na tvár od Mario Badescu s výťažkom z aloe vera, šalvie a pomarančového kvetu. Vodu používam predovšetkým ráno na osvieženie a povzbudenie pokožky a zatiaľ som s ňou spokojná. Jediné, čo by som produktu vytkla je aplikátor, ktorý nezabezpečí rovnomerné rozptýlenie hmly. Na nenalíčenú tvár mi to ale nijako neprekáža. Poslednou položkou objednávky bol Amazonian Clay Set od Tarte obsahujúci miniatúru lícenky v odtieni harmony, bronzéru v odtieni park ave princess a maskary. Všetky tri produkty vyzerajú veľmi zaujímavo a kvalitne.

Hourglas lícenka je podľa mňa dokonalosť nielen z hľadiska dizajnu ale i obsahu. Ak si potrpíte na kvalitné lícenkové produkty, Hourglass lícenka by vo vašej zbierke rozhodne nemala chýbať. Textúra lícenky je úžasná, dá sa krásne vrstviť bez toho, aby robila fľaky. Na pleti vyzerá nádherne, prirodzene, dodá líčkam svieži a jemne lesklý vzhľad. Výdrž je celodenná. 


Ďalej tu mám objednávku z lekárne Dr. Max, kde som využila akciu 2+1 na značku Weleda. Vzala som si rozmarínové vlasové tonikum, ktoré mám už asi po tretíkrát. Tonikum je vynikajúce pre pokožku hlavy, ktorú trápi časté svrbenie, lupiny a vypadávanie vlasov. Vďaka toniku mám pokožku hlavy upokojenú, zregenerovanú a zdravo vyzerajúcu. V podstate už bez tohto tonika neviem existovať a potrebujem ho mať stále v zásobe. Na môj problém nerovnováhy vlasovej pokožky som sa rozhodla vyskúšať pšeničný šampón proti lupinám, ktorý som zatiaľ použila iba raz. Treticu Weleda produktov uzatvára novinka - rozjasňujúci čistiaci gél pre problematickú pleť. Gél má antibakteriálne zloženie s výťažkami z vŕbovej kôry, sladkého drievka a vodou z hamamelu virgínskeho. Gél používam už vyše dvoch týždňov a zatiaľ som s ním veľmi spokojná. Oceňujem, že gél pokožku takmer vôbec nevysušuje a je k nej mimoriadne šetrný.


Nedávno som objednávala zo stránky iHerb. Nalákala ma ponuka - 10 dolárov pri nákupe nad 20 dolárov. Vybrala som si Vitamin Wakeup Mist od Pixi. Mist obsahuje vitamín C, používam ho ráno na prebudenie a osvieženie pokožky. Nie je to vyložene must have, no je to veľmi príjemný produkt, ktorý ma jednoducho baví. Ďalšie dva produkty sú od značky Too Cool For School, a to ustavične vypredané Coconut Oil Serum Eye Patch a miniatúra Egg Mellow spevňujúceho pleťového krému. Ak sa náhodou objednávania z iHerb bojíte, môžem vás uistiť, že sa nie je čoho obávať. Myslím, že objednávky do 20 € nepodliehajú clu, oplatí sa tu teda nakúpiť skôr drobnosti. Čo sa týka poštovného, to závisí od daného produktu a hmotnosti objednávky. Mne sa doposiaľ darilo mať poštovné vždy zadarmo. Objednávka mi inak prišla pomerne expresne, už za 10 dní som mala balíček doma.


Z Elnina som si vybrala na testovania masky od značky Talika, Nuxe a novej českej značky [n]fibrecare, na ktorú som mimoriadne zvedavá. O maskách vám po otestovaní napíšem v samostatnom príspevku.


Urban Decay Stay Naked make-up mám už doma pol roka, no chcela som vám o ňom napísať zopár slov. Asi viete, že make-up Naked Skin Weightless Ultra Definition som zbožňovala a jeho náhrada v podobe nového Stay Naked make-upu ma veľmi nepotešila. Obávala som sa vynoveného zloženia a efektu, ktorý na pleti vytvorí. Ihneď na začiatok vám musím napísať, že pôvodný Naked Skin som mala oveľa radšej. Nový Stay Naked je matný a má tendenciu pleť mierne vysušovať. Najviac ma prekvapili odtiene, ktoré sú úplne odlišné od odtieňov u Naked Skin. Najsvetlejší odtieň s neutrálnym nádychom č. 10NN Ultra Fair Blue vyzeral aj na mne mŕtvolne a to už je čo povedať. Tento odtieň som posunula ďalej a siahla som po odtieni 11NN Ultra Fair Neutral, ktorý je ale stále dosť svetlý a musím si ho miešať s ďalším make-upom. Krytie je ľahké až stredné, na nedokonalosti je nutné použiť korektor. S výdržou mi príde na tom podobne ako Naked Skin, teda cca 8 hodín. Vo všeobecnosti je nový Stay Naked make-up pomerne dosť chválený, no mne sa páčil oveľa viac pôvodný Naked Skin, ktorý mi sedel lepšie nielen odtieňovo, ale aj pocitovo. Po druhýkrát už do tohto make-upu zrejme nepôjdem. Vyradenie Naked Skin make-upu je pre mňa obrovské sklamanie a strata zároveň, nakoľko to bol jediný make-up, ktorý mojej pleti vyhovoval a mohla som sa na neho vždy spoľahnúť.
Korektor MAC Studio Fix 24-Hour Smooth Wear Concealer mám už po druhýkrát. Korektor používam na očné okolie. Páči sa mi, že korektor má ľahké krémové zloženie, výrazne nezalieza do vrások a očné okolie nevysušuje. Krycia schopnosť je veľmi dobrá (stredný stupeň krytia), tmavé kruhy síce úplne nezakryje, no aspoň tak pôsobí prirodzenejšie. Nie som totižto zástanca "betónových" korektorov, ktoré vytvárajú efekt masky. Výdrž korektoru je vynikajúca, celodenná, za mňa top korektor na očné okolie.


Kiehl's sadu s Ultra Facial Moisturizer mliekom, čistiacim gélom, tonerom a maskou z nechtíkovej rady mám z Feelunique. Kiehl's produkty s výťažkom z nechtíka lekárskeho mám veľmi rada, sú skvelé ako pre normálny, tak i zmiešaný a citlivejší typ pokožky. 


Z Feelunique mám aj sadu od fínskej značky Lumene obsahujúcu Nordic Hydra Intense Hydration intenzívny hydratačný krém, hydratačnú obnovujúcu gélovú masku a hydratačný balzam na pery. Zo sady mám zatiaľ odskúšaný iba intenzívny hydratačný krém. Krém má ľahkú, krémovo-gélovú, rýchlo sa vstrebávajúcu konzistenciu a príjemnú osviežujúcu vôňu. Momentálne si používanie krému veľmi užívam.


Z Notina som si objednala krém francúzskej značky Embryolisse, Lait-Crème Concentrè, o ktorom som vám nedávno písala. Krém je vynikajúci, veľmi dobre hydratuje a zároveň je i skvelým podkladom pod make-up. Kórejská značka Mizon ma lákala už dlhší čas, predovšetkým produkty obsahujúce slimačí extrakt. Rozhodla som sa teda vyskúšať Mizon Multi Function Formula regeneračný krém s 92 % filtrátom sekrétu zo slimáka a regeneračný očný krém z rovnakého radu. Krém očné okolie veľmi dobre hydratuje, vyživuje a stará sa aj o vyhladenie liniek a jemných vrások. Regeneračný pleťový krém ma veľmi sklamal, čo som absolútne nečakala. Krém som vyskúšala iba pár krát, nakoľko má minimálny hydratačný účinok a moja pleť je pár minút od jeho nanesenia stiahnutá a doslova smädná. Krém má inak gélovú, jemne slizovitú konzistenciu, čo sa priznám, nie je veľmi príjemné. Krém som si nechala na leto, kedy mu vyskúšam dať opäť šancu, nakoľko v lete mám rada ľahké krémy gélovej konzistencie. 
mizon_regeneračný pleťový krém_slimačí extrakt


Tak a sme na konci. Ak ste sa dostali až sem, ďakujem, že ste si dnešný článok prečítali. Dúfam, že vám nákupný článok spravil po dlhšej dobe radosť :). Budem rada, ak mi napíšete, čo zaujímavého pribudlo vo vašej kozmetickej zbierke alebo na akú novinku si robíte zálusk.
Zatiaľ sa majte krásne a hlavne buďte zdraví!

3 komentáre

  1. Takýto typ článkov mám rada, Riadne veľa kozmetiky ti pribudlo. Ja som tieto mesiace si tiež pár výrobkov nakúpila ale už je toho menej

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peeling na rty od Labella jsem si musela koupit a je naprosto perfektní krásné vyzivi rty.

    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to su krásne novinky. Máš to velmi pekne nafotené, opísané. Ja mám skusenost akurát s Labellom ružovým - je to užasná vecička a fakt na zjedenie.
    Ja momentálne nakupujem pomenej, čo sa noviniek týka, ale nejaké sa vždy nájdu. Aj teraz už mám zopár pripravených do dalšieho článku :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.