Neutrogena CICA-Repair maska na ruky a nohy

Masky na ruky a nohy som si kedysi kupovala iba na internete, no v súčasnosti sú už bežným sortimentom, ktorý nájdeme v každej dobrej drogérii. Aj keď je masiek v ponuke stále čoraz viac, s ich skúšaním som vzhľadom k citlivosti mojej pokožky pomerne dosť opatrná a nesiaham po každej jednej noviniek. Keď som však zbadala masky na pokožku rúk a nôh od Neutrogeny, bolo mi jasné, že ich musím vyskúšať. Ak ste zvedavé, do akej miery sú masky účinné, pokračujte ďalej v čítaní :)
Neutrogena CICA-Repair maska na ruky a nohy, hydratácia a regenerácia pokožky


Neutrogena CICA Repair maska na ruky s nórskou receptúrou má za úlohu pomáhať regenerovať pokožku od prvého použitia. Pôsobí ako zábal, ktorý by mal intenzívne hydratovať a upokojovať pokožku. Uvádza sa, že maska je vhodná i pre citlivú pokožku.
Maska je hustejšej krémovej konzistencie. Krém je sústredený v strednej časti masky, po nasadení masky sa krém rozptýli rovnomerne na celú pokožku rúk. Maska sa odporúča nechať pôsobiť po dobu 10 minút, ja som si ju pre istotu nechala pôsobiť o niečo dlhšie. Páči sa mi, že maska nie je zbytočne veľká, sedela mi akurát. Po odstránení masky som zvyšok krému vmasírovala do pokožky rúk a vychutnávala som si pocit hladkej a zregenerovanej pokožky rúk. Tento pocit mi ale žiaľ príliš dlho nevydržal, po asi 4 umytiach rúk som už pociťovala pnutie a suchosť pokožky. V tomto ma maska trochu sklamala, pretože som od nej očakávala dlhší hydratačný efekt.
Neutrogena CICA-Repair maska na ruky, hand mask, regenerácia a hydratácia pokožky rúk, starostlivosť o pokožku rúk
Neutrogena hydratačná maska na ruky, norwegian formula, hydratácia a výživa pokožky rúk


Neutrogena CICA Repair maska na nohy má poskytnúť pokožke nôh intenzívnu výživu, regeneráciu a zanechať chodidlá viditeľne jemnejšie a hladšie. Odporúča sa najmä na suchú pokožku a popraskané päty. Rovnako ako maska na ruky, i maska na nohy má receptúru s vysokou znášanlivosťou, vďaka čomu je vhodná i pre citlivú pokožku.
Maska má podobnú konzistenciu ako maska na ruky. Odporúčaná doba pôsobenia je taktiež 10 minút. Maska mi na nohy, podobne ako maska na ruky, veľmi dobre priliehala. Pokožka chodidiel bola po použití masky krásne zjemnená a hladká na dotyk. Hydratačný a regeneračný efekt bol cítiť ešte na tretí deň po použití, čo je pre moje suché chodidlá obrovský úspech. Odteraz budem po tejto maske siahať pravidelne.
Neutrogena CICA-Repair maska na nohy, foot mask, hydratácia, zjemnenie a obnova pokožky chodidiel, starostlivosť o chodidlá
neutrogena maska na suchú pokožku chodidiel a popraskané päty, norwegian formula, hydratačný a zvláčňujúci účinok, zjemnenie pokožky


Skúšali ste už tieto masky od Netrogeny, príp. ktorú masku na ruky/ nohy máte najradšej?

4 komentáre

  1. Po těchto maskách jsem se už dívala, ale zatím jsem ještě nezkoušela. :) Tak bych to mohla napravit.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neutrogena má dobré telové mlieka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měla jsem tu na ruce, ale taky měla pro mě slabší hydrataci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle me opravdu láká vyzkoušet, ale vždy si to zapomenu koupit, haha. Hlavně ta maska na ty nozky, ta me láká nejvíce :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.