Nákupy a novinky, dni Marianne

Ahojte dievčatá! Vítam vás po dlhšej dobe u nákupného článku, v ktorom sa nachádzajú produkty takmer z každej kategórie. Tentokrát som si nakúpila o čosi viac dekoratívnej kozmetiky a splnila som si aj zopár vecí z wishlistu. Viacej sa už v úvode rozpisovať nebudem, pretože samotný článok je dosť obsiahly. Ak vás nákupné články bavia, ste tu na správnom mieste! Prajem príjemné čítanie.


Rozmýšľala som, akým nákupom vlastne začať. Vezmem to od tých starších nákupov a začnem objednávkou z Notina, odkiaľ som si objednala vytúžený Bobbi Brown Extra Lip Tint v odtieni Bare Raspberry. Ďalej som sa rozhodla vyskúšať laky na nechty od značky Nobea, ku ktorým som mala tekutý lesklý rúž na pery ako darček. Krémový dezodorant Tropicana od Soaphorie som prihodila do košíka zo zvedavosti. Tropická vôňa papáje je nádherná, nesmierne vydarená, len ja si žiaľ používanie prírodného dezodorantu nemôžem dovoliť, nakoľko už po pár hodinách dezodorant stráca účinnosť. 


Nivea ma ešte počas leta potešila balíčkom s novým sprchovacím gélom Fresh Blends v nádhernej malinovo-čučoriedkovej vôni, antiperpirantom Fresh Cherry, micelárnymi čistiacimi pleťovými obrúskami v cute zebrovom dizajne a hydratačným mliekom na opaľovanie s OF30. Mlieko na opaľovanie mi žiaľ nesadlo, čo ma veľmi mrzí, pretože slnečnú kozmetiku od Nivei mám veľmi rada. Mlieko sa mi na pokožke začalo po chvíľke od nanesenia žmolkovať. Vyskúšala som ho použiť viackrát, no žmolkovanie sa vyskytlo zakaždým. Ak ste toto mlieko náhodou skúšali, napíšte mi do komentára aká je vaša skúsenosť.


Pri nedávnej návšteve stránky Cultbeauty som náhodne natrafila na 15%-nú zľavu, ktorá platila i na značku Hourglass. Od Hourglass som doposiaľ vlastnila iba jeden kúsok a to Ambient Lighting lícenku, ktorú absolútne zbožňujem a preto som si dokúpila ešte ďalší odtieň Diffused Heat v mini balení. Keďže sa lícenka nádherne blendí, rozhodla som sa výskušať i Ambient Lighting bronzér, taktiež v mini verzii (odtieň Diffused Bronze Light). S bronzérom sa mi pracuje rovnako dobre ako s lícenkou, len by som ho prijala v o niečo svetlejšom odtieni. Taktiež i lícenka v koralovom odtieni Diffused Heat je na mňa už aktuálne trošku výraznejšia, takže najbližšie využitie si u mňa nájde pravdepodobne až budúce leto.
Hourglass Ambient Lighting Blush Diffused Heat, Ambient Lighting Bronzer Diffused Bronze Light, objednávka z Cultbeauty


Dior Addict Lip Glow To the Max balzam (odtieň 204 Coral) mám z Elnino, kde bol za fantastickú cenu a ja ako milovníčka tónujúcich balzamov na pery som ho tam nemohla nechať. A dobre som spravila, je to vynikajúci kúsok. Balzam dodá perám nádhernú ružovo-koralovú farbu, pomerne dlho na perách vydrží, nevysušuje a je veľmi príjemný.
Dior Addict Lip Glow To the Max 204 Coral hydratačný tónujúci balzam na pery


U dekoratívnej kozmetiky ešte chvíľu zostaneme. Po dlhom váhaní a prezretí si množstva rôznych recenzií som sa konečne rozhodla vyskúšať legendárny Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place make-up. Vybrala som si odtieň 1N0 Porcelain s neutrálnym podtónom, ktorý mi farebne skvele sadol. Spočiatku si moja pleť na Double Wear make-up chvíľu zvykala, no po pár použitiach som si ho zamilovala. Viacej o mojich dojmoch a názore na tento make-up by som si rada nechala do samostatnej recenzie. Make-up som objednávala z Lookfantastic, kde vtedy akurát ponúkali darček k nákupu v podobe plného balenia Sumptuous Extreme objemovej maskary, mini balenia odličovaču a Advanced Night Repair očného krému.
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place make-up stredné až vysoké krytie, dlhotrvácny, vodeodolný make-up


Okrem make-upu som siahla i po fixačnom púdri Perfecting Loose Powder v najsvetlejšom odtieni Translucent, ktorý má síce jemnú telovú farbu, no správa sa ako transparentný. Z púdru som taktiež nadšená, je vynikajúci, make-up krásne zafixuje, má polomatný finish a vďaka jemne namletému zloženiu nie je na pleti vôbec cítiť. Najviac sa mi však na púdri páči to, že pleť nevysušuje a zanechá ju zmatnenú, no s prirodzeným miernym leskom, nakoľko sa v púdri nachádzajú drobné lesklé mikročastice. Znie to síce čudne, no efekt púdru je skutočne veľmi pekný a páči sa mi oveľa viac ako klasické transparentné zmatňujúce púdre. Púder som objednávala z oficiálneho českého e-shopu, kde som vychytala 25%-nú zľavu a darček k nákupu v podobe Pure Color Envy Sculpting lícenky v odtieni Pink Kiss vďaka kódu od Lucky Wink.
Estée Lauder Perfecting Loose Powder translucent transparentný fixačný púder


O probiotickej kozmetike Gallinée som sa vám zmieňovala už v predchádzajúcich nákupoch. Keďže som s ich produktmi mimoriadne spokojná, rozhodla som sa vyskúšať ich horúcu novinku, ktorou sú beauty kapsule na posilnenie kožného mikrobiómu. Kapsule som už stihla využívať, ich efekt som úcitila najmä na spevnení nechtov. Čo sa týka samotnej pleti, po využívaní cca polovice balenia sa mi začali tvoriť dosť bolavé vyrážky so zdĺhavým a ťažším priebehom hojenia. Kapsule užívala aj moja mamina, ktorá mala s vyrážkami rovnakú skúsenosť ako ja. Neviem či to bol určitý detoxikačný efekt organizmu, no tie vyrážky boli skutočne nepríjemné. Možno by bolo dobré využívať ešte aspoň jedno balenie, no pravudpovediac už po kapsuliach siahnuť neplánujem.
Gallinée Skin & Microbiome Beaty kapsule na posilnenie kožného mikrobiómu


Z Yves Rocher som si doplnila zásoby vlasovej kozmetiky. Rad na farbené vlasy mám veľmi rada, no vlasová kozmetika od YR mi vo všeobecnosti vyhovuje. Kozmetická taštička s tropickým dizajnom bola darček k nákupu.


A teraz už hurá k nákupom z dní Marianne. Každý rok chodievame s maminou na dni Marianne do Brna, nakoľko v ČR sú ponuky oveľa výhodnejšie a zaujímavejšie. Žiaľ, tohto roku nám hranice zavreli tesne pred nákupnými dňami a tak sme išli nakupovať do Bratislavy. Ponuky u nás v SR nebývajú ani zďaleka tak lákavé ako v ČR, no napokon boli dni Marianne u nás veľmi úspešné. Prvý nákup som uskutočnila v butiku Estée Lauder, kde som si išla cielene po vynovené Advanced Night Recovery sérum, ktoré používam už cca dva roky. Ceny v EL predajniach sú v porovnaní s internetovými cenami síce oveľa vyššie, no keďže bola na všetky produkty 30%-ná zľava a skvelý darček k tomu, nákup sa skutočne oplatil. Inak, ak by ste to náhodou ešte nevedeli, Estée Lauder predajňa v Auparku bola zrušená, čo je veľká škoda, pretože to bola jediná predajňa EL v SR.
Estée Lauder Advanced Night Repair Serum hydratačné sérum, protivráskový efekt, regenerácia a posilnenie pokožky


Na nasledujúcej fotografii môžete vidieť spomínaný darček, ktorý pozostával z miniatúry Advanced Night Repair očného krému (5 ml), Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power krému (15 ml), Revitalizing Supreme+ Night Intensive Restorative krému (7 ml), Take It Away odličovacieho mlieka (30 ml), Pure Color Envy rúžu na pery v odtieni Intense Nude (plné balenie), Double Wear Stay-in-Place ceruzky na pery v odtieni 18 Nude, mini zväčšujúceho lesku na pery Pure Color Envy a kozmetickej taštičky.
Estée Lauder dni Marianne darček, miniatúry


Ďalší nákup je z pafurmérie Douglas, kde som si kúpila pleťovú hmlu Mario Badescu s výťažkami z aloe vera, uhorky a zeleného čaju, Clarins Lip Comfort vyživujúci olej na pery v odtieni 03 Red Berry a trblietavú linku na oči od značky Nyx (odtieň Crystal Ball). Maskara Have It All z Douglas kolekcie bola ako darček k nákupu. Riasenku som už skúšala, no nie som s ňou vôbec spokojná. Maskara riasy zlepuje, výsledkom čoho sú riedke, nepekne vyzerajúce riasy. 
Mario Badescu Facial spray pleťová hmla, Clarins Lip Comfort oil vyživujúci olej na pery, Douglas Collection maskara Have it all


Aj keď som si EL Double Wear make-up veľmi obľúbila, už dlhšie som túžila vyskúšať make-up Dior Diorskin Forever so zmatňujúcim efektom. Pozerala som sa po ňom v Douglase, no tam nemali najsvetlejší odtieň 0N Neutral a tak som si ho objednala zo Sephory. Tento make-up je pre mňa jedno veľké sklamanie. Nevyhovuje mi odtieň, krytie a ani výdrž. Odtieň 0N nie je pre moju pleť dostatočne svetlý a počas dňa ešte navyše aj oxiduje. Krytie by som označila za ľahšie až stredné. Výdrž by som si u Dior make-upu taktiež vedela predstaviť lepšiu a čo sa týka samotného efektu na pleti, zmatňujúci je, no make-up doslova vysaje z pleti život a jas. Okrem make-upu som si objednala ešte Beautyblender v svetlej ružovej farbe, tekuté rúže Sephora Collection boli pre maminu. No a predstavte si, táto vzorka Sephora maskary označená ako miniatúra bola darčekom vrámci dní Marianne. Toto bol zo Sephory zatiaľ najhorší darček, no Sephora sa všeobecne veľmi zhoršila vo vzorkách, ktoré pribaľuje k nákupu, rovnako ako aj v starostlivosti voči svojim zákazníkom. Posledný čas mi už zo Sephory nechodia vôbec žiadne emaily ohľadom zliav a ani kupón na narodeninový darček.
Dior Diorskin Forever Foundation zmatňujúci make-up, Sephora, Beautyblender, dni Marianne


Počas dní Marianne som sa rozhodla využiť i ponuku v Kiehl's. Vzala som si osvedčený Ultra Facial krém na tvár a Midnight Recovery očný krém, ktorý som mala predtým v miniatúrke a veľmi sa mi páčil. Ako darček k nákupu bola krásna červená kozmetická taštička a 5 produktov v deluxe baleniach, a to krém na ruky, Ultra Facial čistiaci gél, očné sérum Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum, novinka v podobe pleťového séra Vital Skin-Strengthening Super Serum a Super Multi-Corrective pleťového krému.
Kiehl's dni Marianne, Ultra Facial krém, Midnight Recovery očný krém, deluxe balenia, vzorky


Ihneď ako som zbadala novú limitovanú edíciu od Manufaktury Jablko & Mandľa, vedela som, že mi bude voňať. Jedná sa o výraznejšiu jabĺčkovú voňu pripomínajúcu typickú "vôňu Vianoc". Pôvodne som si chcela kúpiť len ochranný krém na ruky, no vôňa mi učarovala natoľko, že som si musela zobrať aj zvláčňujúci sprchovací a kúpeľový gél. A keďže krémy na ruky od Manufaktury mám úplne najradšej, vzala som si do zásoby ešte jeden a to osviežujúci s citrusovou vôňou. 
Manufaktura Jablko & Mandľa limitovaná edícia, ochranný krém na ruky, zvláčňujúci sprchovací a kúpeľový gél


V Yves Rocher som spravila ešte jeden nákup. Vzala som si dva sprchovacie peelingy, jeden s obsahom prášku z marhuľových zrniečok a novinku s obsahom bambuckého masla. Detoxikačný micelárny gél Elixir Jeunesse som dostala ako darček k nákupu spolu so vzorkou nového vlasového balzamu a Elixir Jeunesse omladzujúcej starostlivosti na tvár.
Yves Rocher rastlinné sprchovacie peelingy s obsahom bambuckého masla a prášku z marhuľových zrniečok


Tak a sme na konci. Dúfam, že sa vám nákupný článok páčil a že ste si v ňom našli aj nejakú inšpiráciu. Budem rada, ak mi napíšete, čo nového prispelo do vašej kozmetickej zbierky, prípadne čo by ste si v blízkej dobe radi kúpili :)

5 komentárov

  1. Zaujimavé produkty na echope Yves rocher sa oplatí nakupovať vždy dajú pekné darčeky zadarmo, často bývajú zľavy. Dni Marianne som doposiaľ nikdy nevyužila a kvôli kozmetike cestovať do Čr sa mi popravde nechce...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné kousky a dokonalé fotky. Mě letos dny Marriane obešly..aniž bych nějakou slevu využila. :(

    Jablečné placičky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem si poslední dobou nic neobjednávala :D Nějak mám všeho dostatek. :) Ale Yves Rocher produkty vypadají lákavě. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne fotky a skvelo napisany članok ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Estee Lauder rušil predajňu? :o) A eshop už zasiela aj na SR? Ak áno tak by to bola výborná správa :D Na ich oficiálnych stránkach sú stále nejaké akcie a skvelé darčeky k nákupu :) Presne tento kupón (EL) som chcela využiť aj ja len kvôli momentálnej situácií sa mi nechcelo moc cestovať a teraz keď som zbadala tú tvoju fotku...ach :D
    Kiehls dával tiež super produkty k nákupu :) Ináč , mega dobré fotky. A ozaj...škoda , že nepíšeš články častejšie - máš jeden z najlepších blogov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.