Novinky u mňa v kúpeľni | Foamie & Soaphoria

Ahojte! Vítam vás pri dnešnom článku venovanom produktom, ktoré majú u mňa v kúpeľni premiéru. Foamie čistiaca huba s integrovaným tuhým mydlom ma začala zaujímať len nedávno, rovnako ako aj tuhý telový krém od Soaphorie. Oba produkty som si kúpila viac menej len zo zvedavosti a pre oživenie rutiny v starostlivosti o pokožku tela. Ako produkty obstáli a či skutočne stoja za to sa dozviete ďalej v článku.
Foamie čistiaca huba a srpchovacie mydlo 2v1, Soaphoria tuhý telový krém Happy Bar, hydratácia a výživa pokožky, starostlivosť o pokožku tela, prírodná kozmetika

Foamie čistiaca huba a sprchovacie mydlo 2 v 1 je k dostaniu v troch rôznych farebných a voňavých variantoch, mňa najviac zaujala malinová vôňa The Berry Best v ružovom prevedení. Vôňa malín a magnólie je nádherná a intenzívna, bolo ju cítiť dokonca aj cez krabičkový obal. Mydlo je sústredené v strede hubky a malo by vydržať na približne 30 umytí. Po namočení sa vytvorí dostatočne bohatá pena, ktorá pokožku krásne prevonia. Malinovo-magnóliovú vôňu je cítiť na pokožke aj po umytí, čo ma veľmi milo prekvapilo. 
Foamie čistiaca huba a sprchovacie mydlo 2 v 1, shower sponge, the berry best, malinová vôňa

Huba je mierne drsná, čiže je vhodná skôr na obdenné používanie. Pokožka sa s hubou umýva veľmi dobre a vďaka povrchu huby sa pokožka zároveň i jemne exfoliuje. Pokožka je po použití huby zjemnená bez nežiadúceho vysušenia, čo je vzhľadom k tomu, že sa jedná o mydlový produkt skutočne chvályhodné. Jedinou chybičkou je uchytenie plastovej svorky so šnúrkou, ktoré už po druhom použití spôsobilo natrhnutie huby a po ďalších zaveseniach sa jedna strana hubky úplne roztrhla. Neviem, či mám nejaký chybný kus, no skôr si myslím, že je to spôsobené vyššou hmotnosťou huby po nasiaknutí vodou, ktorá je na zavesenie už dosť ťažká.
Foamie The Berry Best shower sponge, sprchovacie mydlo, huba na sprchovanie


Soaphoria tuhý telový krém Tehlička šťastia mi padol do oka úplne náhodne pri prezeraní ponuky telových krémov. Krém obsahuje kokosový a olivový olej, ktorý v spojení s kakaovým a bambuckým maslom posilneným včelím voskom má zbaviť pokožku pocitu pnutia a suchosti. Výrobok je určený predovšetkým pre starostlivosť o suchú a popraskanú pokožku chodidiel, lakťov, dlaní či iných problematických miest. Ja krém používam primárne na pokožku lýtok, ktoré zvyknem mávať kvôli častému holeniu veľmi vysušenú až šupinatú. Krém nanášam na pokožku ihneď po osprchovaní, priamo rozotieraním krému po pokožke, ktorý sa teplotou tela začne pomaly roztápať. Aplikácia tuhého krému je zároveň i príjemnou voňavou masážou. Vôňa krému je kvetinovo-ovocná, pomerne dosť výrazná.
Soaphoria Happy Bar tuhý telový krém tehlička šťastia, hydratácia a výživa pokožka, suchá pokožka

Rozdiel medzi bežnými telovými krémami a tuhým krémom od Soaphorie je v tom, že pokožka je po použití Soaphoria krému vyživená a regenerovaná hĺbkovo a je viditeľne krajšia, jasnejšia a pôsobí zdravým dojmom. Jediné čo by mohlo niekomu prekážať je jemne mastnejší film, ktorý krém zanecháva na pokožke. Keďže je ale krém určený obzvlášť na suché partie, dostatočné premastnenie pokožky je potrebné. Mne mastnejší film nejako neprekáža, no dávam si pozor, aby som tesne po aplikácii krému niečo neumastnila. Za výsledný efekt a pocit vyživenej pokožky to ale rozhodne stojí. Hmotnosť tuhého krému je cca 65 g, čo ale rozhodne nie je málo, pretože produkt sa míňa veľmi pomaly. 
Soaphoria tuhý telový krém, tehlička šťastia, happy bar, masáž pokožky, hydratácia pokožky,


Máte skúsenosti s Foamie hubou alebo nejakým tuhým krémom?

3 komentáre

  1. Foamie zbožňujem! Ja som mala od nich zelený tuhý šampón a bol super ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá tehlička vyzerá neskutočne roztomilo :D Netušila som , že má Soaphoria v sortimente tuhé telové krémy. Niečo podobné som mala od značky Lush ale za (bohužiaľ) trocha iné peniaze.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.