OLÉANAT | zázrak v podobe bambuckého masla

Ahojte! V aktuálnom zimnom období asi väčšinu z nás trápi suchšia pokožka nielen na tvári, ale na celom tele. Mňa suchšia pokožka tela znepokojuje takmer v priebehu celého roka. Na pravidelné krémovanie pokožky som ale žiaľ veľký lenivec a som rada, ak sa k tomu prinútim aspoň 2x do týždňa. Aj preto sa stále snažím nájsť produkt, ktorý by mi pokožku zhydratoval a vyživil na dlhší čas. Zameriavam sa výlučne na krémy a telové balzamy, telové mlieka sú pre potreby mojej pokožky zvyčajne dosť ľahké a slabo hydratačné. 

Najlepšiu skúsenosť z hľadiska hydratačných a regeneračných vlastností som mala doposiaľ s bambuckým maslom. Klasické, tuhé maslo sa však ťažšie rozotiera, je pomerne dosť mastné a do pokožky sa vstrebáva pomaly. To ma od jeho používania vždy odrádzalo. Nedávno som ale na e-shope Bionatural objavila bio bambucké maslo s krémovou konzistenciou od francúzskej značky Oléanat. Ihneď som vedela, že toto maslo musím vyskúšať a pevne som dúfala, že bude mať konzistenciu podobnú bežnému telovému maslu. 
Oléanat bamucké maslo


Nebudem vás napínať a rovno vám prezradím, že bio krémové bambucké maslo je hotový zázrak. Som nesmierna vďačná, že značka Oléanat prišla na trh s krémovou verziou bambuckého masla. Je to úplne iný level a tá radosť z používania je neopísateľná. Maslo sa v balení síce tvári ako tuhé, no akonáhle doň siahnete, ucítite jeho krémovosť. Maslo sa veľmi dobre rozotiera a pomerne rýchlo sa do pokožky vstrebe. Na pokožke síce zanechá jemný mastný film, no nie je nepríjemný, ani lepivý. Maslo pokožku skvele hydratuje, vyživuje, regeneruje a prinavracia jej elasticitu. Ešte na tretí deň od nanesenia je pokožka vláčna a pružná. Okrem zvláčňujúcich účinkov maslo pokožku i krásne zjemňuje a vyhladzuje. Maslo má inak typickú, mierne dymovú vôňu.
Oléanat bio krémové bamucké maslo


Ďalšie maslo, ktoré upútalo moju pozornosť je bambucké maslo s ťavím mliekom. Vďaka ťaviemu mlieku bohatému na vitamín C, bielkoviny a karotén je toto masielko vhodné predovšetkým pre veľmi citlivú pokožku a pokožku náchylnú na sčervenanie a podráždenie. Bambucké maslo vo všeobecnosti veľmi ocení ekzematická pokožka. Ja síce na žiadny ekzém netrpím, no posledný čas mám extrémne vysušenú pokožku na kolenách a lakťoch. Okrem toho mám večne problém so zádermi, na ktoré je bambucké maslo s ťavím mliekom doslova liečivé. Miesta postihuté zádermi a boliestkami s nimi spojenými dokáže maslo ihneď upokojiť a dokonca aj čiastočne zbaviť bolesti. V porovnaní s vyššie zmieňovaným krémovým bambuckým maslom je oveľa viac mastné a má intenzívnejší upokojujúci a ošetrujúci účinok. Maslo má hustú, kašovito-pieskovú konzistenciu, ktorá sa vplyvom tepla okamžite roztápa a mení na jemný, dobre sa rozotierajúci balzam.
Oléanat bambucké maslo s ťavím mliekom


Bambucké maslo som mala už viackrát, od rôznych značiek, no žiadne z nich ma nenadchlo toľko ako práve tieto dve od značky Oléanat. Krémové bambucké maslo si ma získalo svojou ľahkosťou a krémovitosťou, vďaka čomu sa komfortne nanáša a taktiež rýchlou vstrebateľnosťou. Je to prvá verzia bambuckého masla, ktorá imituje konzistenciu bežného telového masla, je veľmi príjemná, nelepivá, bez pocitu ťažkého nánosu. Bambucké maslo s ťavím mliekom ma zaujalo vynikajúcim ošetrujúcim a regeneračným účinkom a jeho vhodnosťou i pre tú najcitlivejšiu pokožku. Je to skutočne produkt patriaci do každej domácej lekárničky.

Aký je váš názor na bambucké maslo? Máte ho radi, používate ho?

4 komentáre

  1. Bambucké maslá su fakt super, nejaké som už mala, ale tuto značku ani nepoznám.
    No tieto dve vyzeraju fakt lákavo.
    Inak tiež som lenivá na každodenné krémovanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bambucké maslo som prvýkrát skúsila lebo mi ho odporučila tatérka ako aftercare na tetovanie. Od tej doby naň nedám dopustiť. Nič si tak dobre neporadilo s mojím ekzémom.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto masielka som skúšala, akurát som mala mandlové.. fakt dokonalosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bambucké másla používám moc ráda a tyhle vypadají skvěle. Hlavně ta konzistence je parádní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.