Nivea Naturally Good | telové mlieka a sprchovacie gély

Príjemný deň žienky.
Určite ste si všimli, že čoraz viac značiek, v poslednej dobe predovšetkým drogérkových, sa snaží byť stále viacej ekologickejších a šetrnejších nielen k našej pokožke ale i k prírode. Za cestou k eco-friendly kozmetike nezaostáva ani značka Nivea, ktorá uviedla na trh produktový rad Naturally Good rešpektujúci potreby pokožky a minimalizujúci dopad na životné prostredie použitím recyklovateľných obalov s menším podielom plastu. Rad obsahuje množstvo produktov pleťovej a telovej starostlivosti, mne doma pristáli novinky v podobe telových mliek a sprchovacích gélov. 
Nivea Naturally Good, telová kozmetika, vegánske zloženie,


Nivea Naturally Good telové mlieko (350 ml) je k dostaniu v troch variantoch, a to s ovsom, aloe vera a avokádom. Mlieko obsahuje 98 % prírodných zložiek, zvyšné 2 % ingrediencií zaisťujú stabilitu a bezpečnosť výrobku. Mlieko je balené vo fľaši, ktorá obsahuje o 50 % menej plastu v porovnaní s ostatnými Nivea telovými mliekami o objeme 400 ml. Plastový obal je ľahký, mäkký, vďaka čomu sa dá produkt ľahko vytláčať. Okrem toho je možné balenie zrolovať a dostať tak z balenia maximum produktu. S technológiou balenia "squeeze and roll me up" som sa stretla po prvýkrát a veľmi ju oceňujem. Balenie je vďaka nej poddajné a ľahko stlačiteľné. Hoci sa mi zatiaľ ešte nepodarilo spotrebovať celé balenie, skutočne to vyzerá tak, že sa produkt bude dať minúť takmer do poslednej kvapky.
Nivea Naturally Good telové mlieko, 98 % prírodných ingrediencií,  hydratácia, výživa pokožky, telová kozmetika, recenzia, starostlivosť o pokožku

Nivea Naturally Good telové mlieko, technológia balenia squeeze and roll me up, 50 % menej plastu,

Aktuálne používam mlieko s obsahom avokádového oleja, ktoré je vhodné práve pre moju suchú pokožku. Vôňa mlieka je príjemná, krémová, nenásilná, s prímesou typickej Nivea vône. Konzistencia telového mlieka je gélovo-krémová, pomerne hustá, kvôli čomu sa v porovnaní s bežnými telovými Nivea mliekami o niečo prácnejšie rozotiera. Vstrebáva sa však rýchlo a veľmi dobre. Pokožka je po ňom krásne zjemnená a zvláčnená bez zanechania mastného a lepivého filmu. Mlieko poskytne mojej, suchšej pokožke hydratáciu a výživu na cca 48 hodín (presne ako sľubuje), po uplynutí dvoch dní už cítim, že pokožke chýba vlaha a je ju potrebné opäť hydratovať. S telovým mliekom som celkovo spokojná, určite stojí i za vašu pozornosť. 


Nivea Naturally Good sprchovacie gély sú v ponuke v dvoch vôňach - kvet bavlníka a divá ruža. Zloženie gélov je rovnako ako u telového mlieka z 98 % prírodného pôvodu. Obal je vyrobený z 97 % recyklovaného materiálu. 
Sprchový gél je tekutejšej gélovej konzistencie, ktorá oveľa menej pení ako som zvyknutá u bežných sprchovacích gélov. A to je pre mňa problém, pretože menšia penivosť produktu u mňa vždy vyvoláva pocit nedostatočného umytia, aj keď tomu tak možno vôbec nie je. A práve z tohto dôvodu som si Naturally Good sprchový gél až tak neobľúbila. Netvrdím, že je zlý, len to jednoducho nie je typ sprchovacieho gélu aký preferujem. Oveľa radšej mám hustejšie, dostatočne penivé gély. Vôňa bavlníkového kvetu je inak veľmi delikátna a mne osobne pripomína vôňu detskej kozmetiky. Druhý variant s vôňou divej ruže som nechala pre vás do súťaže, aby ste aj vy túto novinku vyskúšali.
Nivea Naturally Good sprchovací gél, kvet bavlníka, divá ruža, arganový olej,


Pre porovnanie tu mám Nivea Fresh Blends sprchový gél, ktorý je pravým opakom Naturally Good gélu. Fresh Blends sprchový gél je oveľa hustejší a vytvára bohatú penu. Osviežujúca vôňa malín a čučoriedok je doslova na zjedenie a umývanie s ním je voňavým a energizujúcim zážitkom. Ak teda náhodou ani vás Naturally Good sprcháč neoslovil, odporúčam siahnuť po Fresh Blends, s ktorým budete zaiste spokojné.
Nivea Fresh Blends sprchovací gél, maliny, čučoriedky, osviežujúca vôňa, recenzia


Z "fresh" kolekcie sa mi veľmi páčil aj antiperspirant Fresh Cherry s nádhernou vôňou čerešňového kvetu. S týmto antiperspirantom, ako jedným z mála, som bola po dlhej dobe konečne spokojná. Proti poteniu a zápachu účinkoval veľmi obstojne a pokožku podpazušia nijako nedráždil.
Nivea Fresh Cherry antiperspirant


Páči sa vám kolekcia Naturally Good? Skúšali ste už nejaký produkt z tohto radu?

3 komentáre

  1. Veľmi sa mi páči, že aj takéto komerčnejšie značky sa dali na viacej ekologickú cestu. O možnosti zrolovania fľašky produktu počujem prvýkrát, ale je to skvelý nápad! Z tejto rady som ešte nič neskúšala, ale moc ma zaujal sprchový gél práve s vôňou divokej ruže. Vôňu ruží milujem a vyhľadávam všetko čo je s ňou :D

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jejich sprchové gely se mi moc líbí, musím si nějaký pořídit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky! O tejto rade som ešte veľa nepočula a nemám s ňou zatiaľ žiadnu skúsenosť, no produkty vyzerajú super a rada by som niečo vyskúšala aj ja :) veľmi ma zaujímajú práve vône

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.