PAYOT odličovací olej a multifunkčná pleťová hmla

Francúzsku kozmetiku PAYOT už nejaký čas síce registrujem, no k vyskúšaniu jej produktov som sa dostala len nedávno. Nebudem vás napísať a rovno na úvod vám prezradím, že z oboch testovaných Payot produktov som nadšená a preto v dnešnej recenzii o slová chvály rozhodne núdza nebude :).


Keďže som si v poslednej dobe veľmi obľúbila odličovacie oleje, nemusela som dlho rozmýšľať, aký produkt od značky Payot by som chcela vyskúšať medzi prvými. Moja voľba teda padla na Payot mliečny odličovací olej. Odličovací olej obsahuje zmes avokádového, borákového a mrkvového oleja a organický kremík, vďaka ktorému má olej zabraňovať vysušovaniu pokožky. Olej je ideálny pre všetky typy pleti, obzvlášť pre pleť suchú. Konzistencia oleja je opisovaná ako nemastná olejová, olej teda nemá zanechávať pokožku mastnú. Olej sľubuje jemné a šetrné odstránenie odolného makeupu i vodeodolnej riasenky. Okrem dokonalého odlíčenia ma olej zanechať pokožku hydratovanú, žiarivú a zbavenú všetkých nečistôt nahromadených počas dňa.
Payot Milky Cleansing Oil odličovací olej, recenzie


Začnem konzistenciou, ktorá je pomerne ľahká, tekutá a na pokožke veľmi príjemná. Ako úplne nemastnú by som ju však neoznačila, skôr ako mierne mastnú. Každopádne, pleť vôbec nezaťažuje, práve naopak, pôsobí upokojujúco a hydratačne. Odličovanie s Payot olejom je veľmi efektívne, no pritom jemné, šetrné a k pokožke mimoriadne citlivé. Viackrát som sa dokonca pristihla pri tom, že si proces odlíčenia užívam. Aj keď má olej vynikajúce odličujúce i čistiace vlastnosti, pleť si ešte vždy dočistím čistiacim gélom. Olej používam na odlíčenie make-upu z celej tváre, aj keď v očiach ma zvykne jemne štípať. Doposiaľ ma však štípal v očiach každý jeden odličovací olej, no olej od Payot mi vvyhovuje zo všetkých vyskúšaných odličovacích olejov najviac a to ako z hľadiska skvelých odličovacích účinkov, tak i jeho jemnosti k pokožke.


Ďalším Payot produktom, ktorý som testovala je My Payot Brume Éclat, ochranná a osviežujúca multifunkčná hmla pre všetky typy pleti. Ako už z názvu vypovedá, hmla má viacero spôsobov využitia. Dá sa použiť na fixáciu make-upu, pred nanesením denného/ nočného krému alebo kedykoľvek počas dňa na osvieženie, hydratáciu a ochranu pleti. Kľúčovými zložkami hmly sú goji, acai a kyselina hyalurónová, ktoré majú zabezpečiť ochranu, rozjasnenie a hydratáciu pokožky.Payot My Payot Brume Eclat ochranná a osviežujúca multifukčná hmla pre všetky typy pleti, osvieženie, hydratácia, recenzia

Ja som si hmlu najviac obľúbila na ranné použitie pred nanesením denného krému. Pleť sa po nanesení hmly okamžite prebudí a osvieži. Osviežujúci účinok hmly umocňuje i veľmi príjemná ovocná vôňa. Z vône je ovocie doslova cítiť a zakaždým mám pocit, že pleti dopriavam vitamínovú sprchu. Okrem osvieženia dostane pokožka aj istú dávku hydratácie, vďaka čomu je tak lepšie pripravená na nanesenie krému a následne i make-upu. Okrem vynikajúcich účinkov musím vyzdvihnúť i dokonalý rozprašovač, ktorý zabezpečí rovnomerné a jemné rozptýlenie hmly. Za mňa je to zatiaľ najlepšia pleťová hmla, ktorú som doteraz vyskúšala a všetkými desiatimi ju odporúčam skúsiť aj vám.


Budem rada, ak sa so mnou v komentári podelíte o vaše skúsenosti s kozmetikou Payot.

2 komentáre

  1. Ten odličovací olej vyzerá fakt super, ja mám teraz na podobnej technológii od značky Saffee. Tiež je to olejový odličovač, ktorý sa po styku s vodou premení na mlieko. A na oči je tiež nepoužiteľný ale to ako píšeš ani u mňa zatiaľ žiaden olej oči nedal bez podráždenia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od značky jsem nic nezkoušela, ale vypadá dobře.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.