Moje tipy na vianočné darčeky na poslednú chvíľu

Dnešný článok s tipmi na vianočné darčeky vznikol úplne spontánne. Len tak som pozerala aké novinky pribudli na Notine a keď som začala lustrovať darčekové vianočné sady, objavila som množstvo zaujímavých i výhodných setov a tak som si povedala, že vám o nich musím napísať. Výber je skutočne bohatý a nájde sa tam množstvo krásnych setov i pre náročnejších. Poďme sa teda na ne spoločne pozrieť.
Darčekové vianočné sady, notino, tip na darček

Asi sa zhodneme, že jedným z najvzácnejších darčekom nielen pre nás ženy je parfém. S kvalitným parfémom nemôžete nikdy nič pokaziť. Má to však jeden veľký háčik a tým je znalosť vkusu a preferencií danej osoby, ktorú chcete obdarovať. V prípade, že si nie ste istý výberom vône istí, odporúčam vám pozrieť na Notine sekciu Try It First s ponukou produktov, na ktoré sa služba Try It First aktuálne vzťahuje. Ak si objednáte takýto produkt, bude vám k nemu pribalená jeho vzorka na vyskúšanie. V pohodlí domova tak môžete daný produkt najprv vyskúšať zo vzorky a presvedčiť sa, či je to vôňa, ktorú ste hľadali. Keď sa vám vôňa nebude páčiť, môžete plné nerozbalené balenie bezplatne vrátiť prostredníctvom kuriéra. Za mňa je to vynikajúca služba, s ktorou som sa doposiaľ na žiadnom inom e-shope nestretla. 
Aj keď je výber parfumu veľmi individuálnou záležitosťou, dovoľte mi aspoň zopár tipov. Tiffany & Co Tiffany & Love a Miu Miu Miu Miu a L´Eau Bleue boli pre mňa doslova láskou na prvé ovoňanie. Tieto dve zatiaľ nič neprekonalo a preto ich používam dokola, kým nenájdem ďalší podobný unikát. Všeobecne obľúbenými sú však parfumy od ChloéLancômeArmani a Yves Saint Laurent. Z pánskych za mňa vedie Paco Rabanne Invictus, Bvlgari a Hermès či Hugo Boss
Darčekové sady parfémov, notino, tip na darček

Každú ženu, ktorá miluje líčenie zaiste poteší nejaký kúsok z dekoratívnej kozmetiky. Dekoratívna kozmetika od Bobbi Brown alebo M.A.C. je podľa mňa stávkou na istotu. Okrem bestsellerov sa oplatí pozrieť i po ich krásnych vianočných limitovaných edíciach či zvýhodnených darčekových setoch. Obidve značky robia vynikajúce rozjasňovače, lícenky a rúže. Na lícenku od BB nedám dopustiť, rovnako ako ani na M.A.C. highlighter z minuloročnej limitky Frosted Firework. Ak hľadáte dekoratívnu kozmetiku v nižšej cenovej kategórii, tak odporúčam značky Catrice a Essence, ktoré svojim pestrým sortimentom a neustálymi limitkami vedia zaujať nielen mladé ročníky. Fanúšičky značky NYX zaiste poteší vianočná kolekcia Gimme Super Star v pútavých červeno-zlatých obaloch, ktorá mi príde fakt vydarená. No a napokon, tip na praktický darček - sada Real Techniques štetcov, ktoré sú výbornej kvality a vydržia roky.
Darčekové sady líčenia, notino, vianočný make-up, makeup git set

Darček z kategórie home spa je skvelou voľbou nielen pre našich najbližších, ale i pre kamarátku či dobrú kolegyňu. Keďže oddych a hýčkanie potrebuje každý z nás, je takmer na 100 % isté, že sa takýmto darčekom zavďačíte hocikomu. Vyberať môžete zo širokej škály produktov, od sviečok cez produkty do kúpeľa až po luxusnú skincare. Ak neviete po akej vôni sviečky siahnuť, vyberajte skôr svieže, ľahké, nevtieravé vône. Z vlastnej skúsenosti by som odporučila napr. Yankee Candle The Perfect Tree s krásnou vôňou ihličia, Frosted Fir alebo All is Bright. Naopak, vône, ktorým by som sa vyhla, ak neviem čo dotyčnému vyhovuje, sú ťažké vanilkové a príliš aromatické vône. 
Pre dokonalý relax vo vani a odbúranie stresu po celom dni je ideálna sada upokojujúcich a relaxačných olejov do kúpeľa od prírodnej značky Kneipp, ktorú by som si pod stromčekom i ja rada našla. Rovnako krásnym darčekom sú šumivé bomby do kúpeľa v rôznych farebných a voňavých prevedeniach.  Ak vyberáte darček z pleťovej kozmetiky, najlepším a pomerne i univerzálnym riešením sú pleťové masky. Vynikajúce sú napr. masky od kórejských značiek Korika a Missha.
darčekové sady, vianoce, sviečky, wellnes, relax, home spa


Tak to by bolo z mojich tipov na vianočné darčeky zo sveta parfumov a kozmetiky všetko. Pokračovať s ďalšími tipmi by sa síce ešte určite dalo, no chcela som vám ukázať len to naj z môjho výberu. 
Ako to máte s nakupovaním vianočných darčekov vy? Zvyknete kupovať kozmetické darčeky alebo dávate prednosť elektronike či oblečeniu?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.