Clarins Hydration Essentials | hydratačný krém, pleťová maska a scrub

Ahojte krásky! Dúfam, že si užívate krásneho slnečného počasia a čerpáte energiu zo sviežeho jarného vzduchu :). Ja sa snažím aspoň cez víkend tráviť viac času v prírode a pocítiť tak i keď len na chvíľku, istú ľahkosť a pokoj. Spomaliť a uvedomiť si vzácnosť daného okamihu. Je to pre mňa veľmi potrebné, nakoľko väčšinu týždňa presedím pri počítači. Žiaľ, aj preto už neprispievam na blog tak často ako kedysi a stále som vo fáze, že sa to chystám napraviť, lepšie si zorganizovať a využiť mimopracovný čas, pretože písanie a fotenie ma stále baví a je dôležitou súčasťou mojej psychohygieny. A tak dnes odškrtávam jeden z blogových restov a v článku sa s vami podelím o moju skúsenosť s hydratačnými pleťovými produktmi od značky Clarins.


Najideálnejšim spôsobom ako vyskúšať viacero produktov od danej značky je siahnuť po setoch, ktoré sú takmer vždy výhodné a máte k nim pribalenú i kozmetickú taštičku. Jedným takýmto ukážkovým setom je aj darčeková sada Clarins Hydration Essentials, v ktorej sa nachádza denná pleťová starostlivosť Hydra-Essentiel 50 ml, pleťový peeling Fresh Scrub 15 ml, pleťová maska SOS Hydra 15 ml a kozmetická taštička.
Clarins Hydration Essentials, darčeková sada, hydratačné produkty, recenzia, elnino


Hlavným produktom setu je hydratačný krém Clarins Hydra-Essentiel určený pre normálnu až suchú pleť. Krém má obnovovať v pleti schopnosť zadržiavať vodu a stimulovať prirodzenú hydratáciu pleti, čím sa má pokožka udržovať zvlhčená. Vďaka obsahu organického výťažku z kalanchoe, z krásnoplodky a organického oleja z perily krovitej ma krém pokožku intenzívne hydratovať, vyživovať a dodať jej žiarivý mladistvý vzhľad. Zloženie krému je obohatené o anti-pollution komplex, ktorý má zaistiť pokožke ochranu pred voľnými radikálmi a znečistením.
Clarins Hydra-Essentiel, hydratačný krém, normálna až suchá pokožka, hydratácia pokožky, recenzia

Krém je stredne hustej krémovej konzistencie s výraznou kvetinovo-drevitou vôňou, ktorá je na môj vkus až príliš intenzívna. Krém je na pokožke príjemný, dobre sa rozotiera, no jeho konzistencia a zloženie mojej pokožke úplne nepasuje. Používam ho radšej na noc, nakoľko cez deň potrebujem krém s ochranným faktorom. Skúšala som ho použiť aj ako denný krém a tiež ako podkladový krém pod make-up, s čím som problém nemala, no niekedy sa mi krém zvykne na pokožke žmolkovať a vôbec neviem čím presne je to spôsobené, lebo sa to nestáva zakaždým, ale iba sem-tam. Žiaľ, ani hydratačný a vyživujúci účinok ma neuchvátil. Od krému som očakávala intenzívnu a viac hĺbkovú hydratáciu. Hydratačný efekt krému pociťujem len povrchovo a nemám s ním pocit celodennej hydratácie a ochrany pokožky. 


S hydratačnou pleťovou maskou Clarins SOS Hydra som naopak veľmi spokojná a neváhala by som ísť aj do plného balenia. Maska má ľahkú, krémovú konzistenciu nebesky modrej farby a veľmi príjemnú sviežu vôňu. Maska obsahuje organický extrakt z púčikovca, ktorý optimalizuje prirodzené procesy hydratácie. Zloženie pleťovej masky SOS Hydra je obohatené o kyselinu hyalurónovú, ktorá dodáva pleti schopnosť uchovávať vlhkosť a zároveň pleti navracia pružnosť. Maska sľubuje intenzívne osvieženie, zvláčnenie, vyhladenie a tonizáciu. A skutočne všetko toto maska SOS Hydra spĺňa. Masku používam predovšetkým v období, keď mám pleť výrazne dehydratovanú a prahnúcu po poriadnej dávke hydratácie. Maska poskytne pokožke okamžitú úľavu od pocitov pnutia a suchosti. Pokožku mám po použití masky krásne zvláčnenú, zjemnenú a osvieženú, čo je nielen cítiť ale aj vidieť. Dokonca aj väčšina šupiniek je preč a i výsledný make-up vyzerá po použití masky oveľa lepšie. Masku sa odporúča nechať účinkovať cca 10 minút, no ja si ju vždy nechám pôsobiť aspoň 20-30 minút. Potom už len masku opláchnem alebo zotriem navlhčeným vatovým tampónom a užívam si svieži pocit hydratovanej pokožky.
Clarins SOS Hydra Mask, hydratačná pleťová maska, osvieženie pokožky, maska pre suchú, dehydratovanú pleť, recenzia


Treticu produktov uzatvára Clarins Fresh Scrub určený predovšetkým pre dehydrovanú pleť. Peeling je krémovej konzistencie s obsahom mikrozrniečok, ktoré sa prvotne zdajú celkom jemné a šetrné, no na pleti mi prídu pomerne drsné. Škoda, lebo inak je peeling veľmi príjemný a osviežujúci. Pokožka je po ňom pekne prečistená, rozjasnená a zbavená nečistôt a odumretých kožných buniek. Okrem toho peeling pleť nevysušuje a je skutočne vhodný i pre suchší typ pokožky.
Clarins Fresh Scrub, peeling pre suchú, dehydratovanú pokožku, recenzia, exfoliácia


Máte radi produkty od značky Clarins? Ak áno, ktoré to sú? Ja milujem ich oleje na pery a toaletnú vodu Clarins Eau des Jardins.

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.