Moje zoznámenie so značkou CeraVe

Ahojte žienky! CeraVe je jednou zo značiek, ktorú som mala už nejaký čas na wishliste. Na CeraVe produkty ma zlákalo množstvo pozitívnych recenzií a následne moja zvedavosť. Taktiež ma zaujalo, že značka je zameraná predovšetkým na suchú, popraskanú a krehkú pokožku s cieľom zlepšiť funkciu kožnej bariéry, zvýšiť hydratáciu pokožky a stimulovať ďalšiu syntézu lipidov. A keďže i ja sama mám problém so suchou a popraskanou pokožkou, chcela som sa presvedčiť na vlastnej koži, či sú produkty skutočne tak skvelé ako sa o nich hovorí. Vďaka spolupráci s najlekaren.eu som mala možnosť siahnuť hneď po niekoľkých CeraVe produktoch, ktoré mi prišli rovno ako na zavolanie.


Značka CeraVe sa pýši patentovanou štruktúrou, MVE technológiou, ktorá spočíva v striedaní olejových a vodných fáz vo vrstvách multivezikulárnej emulzie. Táto štruktúra umožňuje postupné uvoľňovanie aktívnych látok, vďaka čomu má byť zabezpečená celodenná hydratácia pokožky. CeraVe produkty obsahujú zmes 3 ceramidov prirodzene sa vyskytujúcich v pleti, ďalej cholesterol, mastné kyseliny a fytosfingozín. Tieto zložky pôsobia synergicky na udržanie optimálneho stavu kožnej bariéry. Navyše všetky CeraVe produkty sú neparfumované a nekomedogénne. 
CeraVe, suchá, popraskaná pokožka, hydratácia, ceramidy,


Keďže ma v poslednom období netrápi suchá pokožka len na tele, ale aj na tvári, rozhodla som sa siahnuť po hydratačnom čistiacom oleji a čistiacom penivom géle, ktoré majú pleť čistiť bez toho, aby bola narušená ochranná kožná bariéra.
CeraVe hydratačný čistiaci penivý olej so skvalénovým olejom a trigliceridom je určený pre normálnu až veľmi suchú pokožku so sklonom k atopii a tiež pre pokožku dojčiat. Olej po kontakte s navlhčenou pokožkou jemne napení a šetrne zbaví pleť zvyškov make-upu a nečistôt. Olej nie je takmer vôbec mastný a veľmi dobre sa z pleti zmýva. Olej používam v rámci večernej rutiny ako druhý krok dvojfázového čistenia. Olej pokožku dokonale dočistí, zanechá ju upokojenú, zjemnenú a hlavne nespôsobuje jej vysušovanie.
CeraVe hydratačný čistiaci penivý olej, hydrating foaming oil cleanser, suchá, atopická pokožka, skvalénový olej, triglycerid, ceramidy


CeraVe čistiaci penivý gél s niacínamidom a kyselinou hyalurónovou používam predovšetkým ráno. Je veľmi príjemný, dobre pení, pokožku skvele vyčistí, no zanecháva ju mierne napätú a vysušenú. Vysušenie môže byť spôsobené tým, že gél je určený pre normálnu až mastnú pokožku a moja pleť je aktuálne suchšia ako som už vyššie zmieňovala. Každopádne, po dlhšom používaní CeraVe čistiaceho oleja a gélu som si všimla, že mám pokožku v lepšom stave, tvorí sa mi oveľa menej vyrážok ako inokedy a pokožka mi celkovo príde viac vyvážená. Okrem CeraVe produktov som do svojej rutiny nič nové nezaradila, takže za zlepšený stav pokožky vďačím zrejme CeraVe. Budem však ešte naďalej testovať, chcem skúsiť aj ďalšie CeraVe produkty, ako napr. hydratačný čistiaci gél na normálnu až suchú pokožku a čistiaci penivý krém na normálnu až suchú pokožku.
CeraVe čistiaci penivý gél, niacínamid, normálna a ž mastná pokožka, ceramidy, kyselina hyalurónová


CeraVe hydratačný pleťový krém s SPF 25 ma príliš nenadchol. Aj keď je krém bez parfumácie, je z neho cítiť typickú vôňu spfkových produktov. Táto mierna vôňa mi sama o sebe neprekáža, no len do momentu kým sa mi krém nedostane do úst. Tá pachuť v ústach je pre mňa miestami mimoriadne nepríjemná a rušivá. Ak sa náhodou pýtate čo robím, keď mám krém až v ústach, tak nič neobvyklé, krém sa pri rozotieraní prirodzene dostane aj k okrajom pier a následne je krém v ústach jednoducho cítiť. Po hydratačnej stránke je však krém skvelý, neupcháva póry, veľmi dobre sa rozotiera a je vhodný i ako podklad pod make-up. 
CeraVe hydratačný pleťový krém s SPF 25, ochranný faktor, hydratácia pokožky, ochrana pred slnkom, ceramidy


Posledným produktom, ktorý som od značky CeraVe testovala je hydratačný krém pre suchú až veľmi suchú pokožku. Krém je hustejšej konzistencie, ktorá je na pokožke veľmi príjemná, ľahká a dobre rozotierateľná. Aj keď je krém pomerne hustý, pracuje sa s ním rýchlo a jednoducho. Krém sa do pokožky takmer okamžite vstrebe a zanechá ju  hodvábne hladkú, upokojenú a hydratovanú počas celého dňa až 2 dní. Krém je hypoalergénny a je vhodný i na podráždenú, svrbiacu či čerstvo oholenú pokožku. Krémik sa mi už podarilo spotrebovať a myslím, že si čoskoro zaobstarám ďalšie balenie, pretože bol skutočne vynikajúci a mimoriadne príjemný na používanie.
CeraVe hydratačný krém pre suchú až veľmi suchú pokožku, telový krém, hydratácia, výživa pokožky, ceramidy, hypoalergénne zloženie


Aká je vaša skúsenosť s CeraVe?

4 komentáre

  1. Mne ten krém s SPF po čase póry upchávať začal. No inak mám CeraVe veľmi rada, majú skvelé telové mlieko a ako tak vidím tak aj olej do sprchy aj na odlíčenie. To by som určite brala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, vážne? Tak to je teda sklamanie :( Mne inak máloktorý krém s SPF vyhovuje.

      Odstrániť
  2. Ahoj, od cerave mám takisto veľa produktov, mám atopický ekzém a facial... mi výborne pomáha na ekzém a suchú pokožku na tvári. Inak veľmi pekné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.