Make Up For Ever Reboot Foundation | recenzia

Ahojte! Dlho som neskúšala žiadny nový make-up a ešte dlhšie som vám o žiadnom nepísala. Nad make-upom Make Up For Ever Reboot Foundation som rozmýšľala už dávnejšie, no dostala som sa k nemu až teraz vďaka spolupráci s Elnino, kde majú najnovšie v ponuke aj túto skvelú značku. Od značky MUFE mám zatiaľ odskúšaný len transparentný sypký púder, ktorý je vynikajúci a tak som si povedala, že by bolo fajn skúsiť i make-up. 


Make Up For Ever Reboot make-up sľubuje spevnenie, hydratáciu a rozjasnenie pokožky. Vďaka obsiahnutému komplexu Active Care Matrix má make-up pôsobiť ako ošetrujúca maska. Hodvábna textúra make-upu má pleť uhladiť a zahaliť do výnimočného závoja pohodlia. Ak sa vám zdá popis make-upu prehnaný, tak verte že nie je. MUFE Reboot make-up totižto spĺňa do bodky všetko čo sľubuje. Tento make-up je podľa mňa skutočný high-end produkt a ako jeden z mála kozmetických produktov, ktoré v praxi fungujú takmer presne ako sa v ich popise uvádza.


Make-up sa nachádza v elegantnom sklenenom obale obsahujúcim pumpičku, čo je na používanie najpohodlnejšie a zároveň hygienické. Make-up nanášam beauty blenderom, čo mi všeobecne vyhovuje najviac, keďže so štetcami na make-up som si takmer nikdy nerozumela, nebavilo ma to s nimi a v konečnom výsledku som nebola s ich efektom spokojná. Je síce pravda, že hubka pohltí pomerne veľa make-upu, no výsledný efekt na pleti stojí za to.

Reboot make-up je ľahkej krémovej konzistencie, ktorá je na pleti nesmierne príjemná. Make-up je pocitovo ako second skin, nakoľko ho nie je na pleti vôbec cítiť. Krytie je ľahké až stredné, make-up sa dá veľmi dobre vrstviť. Make-up pleť krásne zjednotí, no vzhľadom k jeho ľahkosti zakryje len drobné nedokonalosti, na výraznejšie problematické partie treba použiť korektor. Veľkou výhodou make-upu je, že nezalieza do vrások, nezvýrazňuje rozšírené póry a pleť s ním pôsobí opticky hladšie, pružnejšie a rozjasnene. Make-up najviac ocení mdlá, normálna až suchšia pleť s prvými vráskami. Plne súhlasím s tvrdením, že make-up pleť spevňuje, hydratuje a oživuje. Počas dňa sa make-up jemne vytráca, nie je to držiak ako napr. Estee Lauder Double Wear, no na druhú stranu vyzerá oveľa prirodzenejšie a cítim sa s ním oveľa lepšie ako so spomínaným EL make-upom či akýmkoľvek iným, vyššie krycím make-upom.


Odtiene make-upu sú rozdelené na odtiene s ružovým podtónom pokožky (R) a so žltým podtónom (Y). Moja pokožka má neutrálny, chladný podtón, preto som si zvolila odtieň s ružovým podtónom, konkrétne odtieň R208. Potešilo ma, že odtieň nie je výrazne naružovelý, iba mierne s prevahou neutrálneho nádychu. Odtieň som vyberala len podľa swatchov, no našťastie mi skvele sadol :). 


Aký je váš aktuálne najobľúbenejší make-up? Vlastníte nejaký produkt od Make Up For Ever, resp. pokukujete po nejakom? 

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.