L'Oréal Paris Age Perfect dekoratívna kozmetika

Ahojte krásky! Dekoratívnu kozmetiku L'Oréal Paris mám veľmi málo preskúmanú a tak som si povedala, že by bolo fajn to zmeniť a zopár produktov vyskúšať. Siahla som po produktoch z radu Age Perfect, nakoľko moja pleť už vyžaduje isté zjemnenie, vyhladenie a posilnenie. Všetky produkty si moje nadšenie nezískali, no našli sa aj také, ktoré ma veľmi milo prekvapili. Viacej informácií nájdete ďalej v príspevku :). 
Loreal Paris Age Perfect dekoratívna kozmetika, recenzia, elninosk


L'oréal Paris Age Perfect Serum Foundation je omladzujúci, rozjasňujúci make-up s vlastnosťami séra, vyvinutý špeciálne pre starnúcu a zrelú pleť. Okrem zakrytia nedokonalostí sa má make-up postarať o zjemnenie vrások, spevnenie pokožky a prispievať tak k mladšiemu a žiarivejšiemu vzhľadu pleti. Make-up sľubuje nezlievanie sa do vrások a nehromadenie sa v záhyboch.
Make-up je hustejšej krémovej konzistencie, čo ma celkom prekvapilo, nakoľko som vzhľadom k názvu Serum Foundation čakala skôr ľahšiu, tekutejšiu konzistenciu. Make-up sa trocha ťažšie rozotiera a pomerne rýchlo zasychá, takže je ho potrebné ihneď po nanesení zapracovať. Make-up mám v najsvetlejšom odtieni 50 Porcelain Rose, ktorý je dostatočne svetlý (dokonca až moc) s jemným ružovým podtónom. Mojej pleti pasuje najlepšie neutrálny podtón a ako tak teraz pozerám na ďalšie odtiene, tak som zrejme mala radšej siahnuť po odtieni 140 Linen. Našťastie, odtieň Porcelain Rose nie je príliš naružovelý a je pre mňa nositeľný. Krytie je stredné až plné, make-up sa nosí príjemne, no je ho na pleti trocha cítiť, mierne zvýrazňuje chĺpky na tvári a málinko oxiduje. Do vrások vyložene nezalieza, no ani ich nezjemňuje. Výdrž má však make-up slušnú a drží pekne takmer celý deň. Chválim i hydratačný a rozjasňujúci efekt.L'oréal Paris Age Perfect Serum Foundation make-up, zrelá pleť, hydratačný, rozjasňujúci efekt, recenzia

L'Oréal Paris Age Perfect Radiant Concealer, rozjasňujúci korektor, ktorý sľubuje okamžité zakrytie nedokonalostí a tmavých kruhov pod očami. Nemá zvýrazňovať vrásky a ani vysušovať. Žiaľ, ani s jedným nemôžem súhlasiť. Korektor má síce veľmi ľahkú, tekutejšiu textúru, no do vrások jemne zalieza a kruhy pod očami a ani problematické partie nedokáže zakryť. Krytie by som určite neoznačila za stredné ako sa v popise produktu uvádza, ale za ľahké. Výdrž nemám otestovanú, nakoľko ma z korektoru štípu oči a po pár minútach ho musím odlíčiť. Korektor je dostupný v troch odtieňoch, ja som zvolila odtieň č. 1, ktorý je výrazne nažltlý a vôbec mi nesvedčí. Korektor mi celkovo vôbec nesadol a vlastne ani neviem akému typu pokožky by som ho odporučila, nakoľko má veľmi slabé krytie a podľa mňa i nedostatočnú pigmentáciu. Ako to už ale u kozmetiky býva, každému vyhovuje niečo iné a určite má i tento korektor svojich priaznivcov. 
L'Oréal Paris Age Perfect Radiant Concealer rozjasňujúci korektor, recenzia


L'Oréal Paris Age Perfect Densifying Mascara je objemová špirála špeciálne navrhnutá pre zrelé riasy. Maskara je obohatená o látky keratín a filloxan, ktoré pomáhajú riasy posilniť a po čase znižujú ich lámavosť. Má hypoalergénne zloženie vhodné pre citlivé oči. 
Maskara spĺňa všetko čo sľubuje a je k očiam a riasam skutočne šetrná. Má klasickú, hustú kefku s ktorou sa veľmi dobre a precízne pracuje. Schne pomerne rýchlo, takže je potrebné s ňou pracovať čo možno najrýchlejšie. Riasy zahustí, predĺži, avšak má tendenciu riasy trochu zlepovať. Takmer vôbec sa neotláča, nedrolí a vydrží celý deň, samozrejme v prípade, že sú oči v suchu, pretože nie je vodeodolná. Výsledný efekt s touto riasenkou je veľmi pekný a prirodzený. 
L'Oréal Paris Age Perfect Densifying Mascara, objemová maskara, zrelé riasy, zhusťujúci efekt, recenzia


Na maskaru na obočie L'Oréal Paris Age Perfect Brow Densifier som sa veľmi tešila, nakoľko som si robila nádej, že by mohla nahradiť môjho dlhoročného favorita od Lancôme Sourcils Styler, ktorý sa už prestal vyrábať. L'Oréal maskara má totižto úplne identickú kefku s Lancôme riasenkou. Obsahovo sú si tiež veľmi podobné. Ako u väčšiny produktov na obočie, aj s L'Oréal maskarou je potrebné pracovať opatrne a s ľahkou rukou, aby sa nevytvárali nepekné prechody s väčším nánosom farby. Fixačné schopnosti sú veľmi slušné, aj keď moje neposedné obočie by znieslo ešte o niečo silnejšiu fixáciu. Zhusťujúci efekt je skutočne viditeľný, obočiu dodá pekný, prirodzene vyzerajúci, upravený vzhľad. Jediné s čím mám u tejto maskary mierny problém je následné nanášanie púdru na obočie, s ktorým si riasenka až tak dobre nerozumie, no nie je to nič strašné a dá sa s tým vyhrať. Maskaru mám v odtieni 04 Taupe Grey, ktorý je hnedo-sivastej, až mierne popolavej farby, ktorá mi úplne farebne nepasuje, no do tmavšieho odtieňa som sa už bála ísť. Pri najbližšej návšteve drogérie sa ale určite pozriem aj po tmavšom odtieni 05 Brown.
L'Oréal Paris Age Perfect Brow Densifier maskara na obočie, zhusťujúci efekt, fixácia obočia, recenzia


Od L'Oréal Paris som testovala ešte jednu riasenku, Brow Artist Plump & Set. Jedná sa o gélovú  maskaru obsahujúcu keratín pre plnšie a silnejšie obočie. Táto maskara mi síce sedí farebne lepšie, odtieň 05 Brunette, no vyplňujúci a fixačný efekt je pre moje obočie veľmi priemerný. Táto maskara bude vhodná skôr pre obočie s mäkšími chĺpkami. Moje obočie nedokáže dostatočne zafixovať a držať ho v požadovanom upravenom stave. Rovnako i snaha dosiahnuť s maskarou plnšie obočie je dosť obtiažna, nakoľko práve miesta, ktoré potrebujú viac vyplniť nedokáže maskara opticky zahustiť a vznikajú tak potom viditeľné prechody.
L'Oréal Paris Brow Artist Plump & Set gélová maskara na obočie, recenzia


Swatches jednotlivých produktov (zľava doprava): L'Oréal Paris Age Perfect Serum Foundation - odtieň 50 Porcelain Rose, L'Oréal Paris Age Perfect Radiant Concealer - odtieň č. 1, L'Oréal Paris Age Perfect Brow Densifier - odtieň 04 Taupe Grey, L'Oréal Paris Brow Artist Plump & Set odtieň 05 Brunette.
L'Oréal Paris Age Perfect swatches, Serum Foundation, Radiant Concealer, Brow Densifier, Brow Artist Plump and Set


Aká je vaša skúsenosť s dekoratívnou kozmetikou L'Oréal Paris? Máte od L'Oréal nejakého obľúbenca, na ktorého nedáte dopustiť?

2 komentáre

  1. Oh Kaludia, máš prekrásne fotky. Ja moc L'Oréal dekoratívnu kozmetiku nevyhľadávam, Mám od nich doma pár riasenok, ale nemajú na Maybelline, ale kupovala som si od ních šervený rúž v takom luxusne vyzerajúcom podlhovastom obale a ten sa podaril!
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Saši 😘. Súhlasím s Tebou, riasenky od Maybelline sú niekde inde. Ja zbožňujem Sky High, kupujem si ju opakovane, som s ňou nesmierne spokojná 🙂.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.