Shiseido Waso Shikulime | recenzia

Japonská značka Shiseido ma lákala od samého začiatku, čo som sa začala o kozmetiku viacej zaujímať. Vždy som na ňu čítala množstvo chvály a vnímala som ju ako prémiovú kozmetiku s množstvom benefitov. Navyše sa mi páči, že spoločnosť Shiseido dbá nielen o sofistikované zloženie výrobkov, ale aj na environmentálnu stránku výroby a neustály vývoj nových technológií v oblasti starostlivosti o pleť. 
Shiseido Waso Shikulime recenzia, pleťová kozmetika


Moju premiéru so značkou Shiseido som sa rozhodla odštartovať produktmi z radu Shikulime, ktorého hlavnou zložkou je extrakt z japonskej limetky Shikuwasa. Shikuwasa podporuje ochrannú bariéru pokožky, hydratáciu a udržuje jej zdravý vzhľad. Tieto limetky sú nabité vitamínmi a ďalšími zdraviu prospešnými látkami, vďaka čomu sú v Japonsku nazývané ovocím dlhovekosti. Pre zaujímavosť, produkty z radu Shikulime sú vyrábané v spolupráci s miestnymi poľnohospodármi a s ohľadom na upcykláciu a minimalizáciu odpadu. Uzávery produktov sú vyrobené z recyklovaných ryžových šupiek (30 %-ný podiel) a tuby z polyetylénu získaného z cukrovej trstiny (10%-ný podiel).


Shiseido Waso Shikulime Gel-To-Oil Cleanser s obsahom oleja z požltu a hroznových jadierok spája funkciu čistiaceho gélu a odličovača make-upu. Cleanser má veľmi zaujímavú, hustú, gélovo-olejovú konzistenciu, ktorá sa po kontakte s vodou premení najprv na olej a potom na mlieko. Aplikuje sa na suchú pleť a počas masáže pokožky začne okamžite rozpúšťať make-up (i vodoodolný) a nahromadené nečistoty. Shiseido čistiaci gél používam na večerné čistenie pleti, primárne na odlíčenie make-upu a následne si ešte pleť dočistím ďalším čistiacim prípravkom. Cleanser je možné aplikovať na celú tvár, teda i na pery a oči, no ja ho používam iba na tvár, nakoľko oči a očné okolie mám veľmi citlivé. Odličuje pomerne slušne, no nejaké zvyšky make-upu sa sem-tam predsa ešte nájdu, čo považujem za úplne normálne. Okrem toho, zanecháva na pokožke mastný film, ktorý nie je vyložene nepríjemný, ale ja mám rada pocit skutočne čistej pokožky, bez nánosu mastnoty. I preto som si obľúbila metódu dvojfázového čistenia, najprv rozpustenie make-upu a následne dôkladné vyčistenie pokožky. V podstate si ani nemyslím, že jeden čistiaci produkt dokáže zvládnuť pleť zbaviť make-upu a zároveň i perfektne vyčistiť. Nikdy teda ani od produktov typu 2v1 neočakávam, že budú fungovať na 100%. Aj napriek pár nedokonalostiam hodnotím Shiseido Gel-To-Oil Cleanser ako používateľsky veľmi príjemný produkt, ktorý pokožku nevysušuje, nedráždi a je k nej mimoriadne jemný.
Shiseido Waso Shikulime Gel-To-Oil Cleanser odlíčenie, čistenie pokožky, olejový odličovač


Shiseido Waso Shikulime Mega Hydrating Moisturizer - ako už z názvu vypovedá, ide o intenzívny, hĺbkovo hydratačný krém sľubujúci hydratáciu a výživu až po dobu 48 hodín. A práve preto som po tomto kréme siahla. Hľadala som doslova hydratačnú bombu, ktorá moju suchú až miestami veľmi suchú pleť nabije výživou a poriadnou dávkou hydratácie. Keďže mám problém nájsť si krém, ktorý mi nebude na pleti žmolkovatieť, mala som obavy, ako mi bude tento mega hydratačný krém od Shiseido vyhovovať. Na denné nosenie mi moc nepasuje, no na noc je ideálny a moja pleť si ho doslova užíva. Krém je pomerne hutnej, krémovej konzistencie, avšak na pleti je pocitovo nesmierne ľahký, vôbec pleť nezaťažuje a to ani jeho mierne mastným finišom. Pleť je po ňom jemnejšia, vitálnejšia a zregenerovaná. Krém je na pokožke neskutočne príjemný, neviem ako by som vám to bližšie popísala. Jednoducho, pri jeho používaní pociťujem nadštandardný komfort a okamžitý pocit úľavy a upokojenia pokožky. Milujem i jeho jemnú, osviežujúcu bylinkovú vôňu, ktorá na mňa pôsobí aromaterapeutickým a relaxačným dojmom, čiže skutočný pôžitok z používania kvalitnej pleťovej starostlivosti.
Shiseido Waso Shikulime Mega Hydrating Moisturizer intenzívny, hĺbkovo hydratačný krém, výživa, regenerácia, upokojenie pokožky


Čo vy a značka Shiseido? Je pre vás zaujímavá?

3 komentáre

  1. často korejskou kosmetiku vídám v recenzích, ale zatím mne nějak neoslovila...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si na kórejskej kozmetike v poslenom čase dosť idem :-) Túto značku som ešte neskúšala, ale musím to napraviť. :-)

    L I V E I N F O X W O R L D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.