utorok, 29. marca 2016

­čîĚ Spring wishlist ­čîĚ

S prich├ídzaj├║cou jarou ur─Źite ka┼żd├í z n├ís okrem oble─Źenia men├ş aj ve─ża v├Żrobkov z dekorat├şvnej kozmetiky, najm├Ą r├║┼że, l├şcenky, o─Źn├ę tiene za pestrej┼íie a vesel┼íie odtiene. Ja som typick├Ż pr├şklad preferuj├║ci ur─Źit├ę farby len v dan├Żch ro─Źn├Żch obdobiach, ─Źo som v├ím na─Źrtla u┼ż aj v tomto ─Źl├ínku. V letn├Żch mesiach zbo┼ż┼łujem najm├Ą r├┤zne odtiene ru┼żovej, ktor├ę pekne ladia k jednoduch├Żm k├║skom oble─Źenia.

Telov├Ż sprej od Victoria's Secret by som chcela hlavne preto, ┼że mi v hor├║─Źav├ích parf├ęmy a toaletn├ę vody nevyhovuj├║, zbyto─Źne mi poko┼żku dr├í┼żdia a za┼ąa┼żuj├║. Rozhodla som sa pre v├┤┼łu Aqua Kiss s hlavou sedmokr├ísky, srdcom fr├ęzie a harman─Źeku a z├íkladom aloe vera.

Od zna─Źky Bourjois tu m├ím tri v├Żrobky - ┼ípir├ílu Volume Glamour som mala u┼ż viackr├ít, v┼żdy som s ┼łou bola spokojn├í a preto si ju chcem k├║pi┼ą znovu; novinku City Radiance rozjas┼łuj├║ci make-up chr├íniaci ple┼ą pred negat├şvnymi vplyvmi ┼żivotn├ęho prostredia a dobre zn├ímy Color Boost r├║┼ż v ceruzke v odtieni 07 Proudly Naked, ktor├Ż obsahuje aj SPF 15.

Od Pupy m├ím na zozname taktie┼ż tri produkty, z ktor├Żch ma najviac l├íka Jelly Glow Lip Balm - farebn├Ż hydrata─Źn├Ż balzam na pery s SPF 10, ktor├Ż by mal zanech├íva┼ą pery hebk├ę, hydratovan├ę a prirodzen├ę leskl├ę, rozhodujem sa medzi odtie┼łmi 004 Sunny Coral a 100 Soft Pink. ─Äalej ma zaujali o─Źn├ę tiene v ty─Źinke Made To Last Waterproof Eyeshadow s─żubuj├║ce extr├ęmnu trv├ícnos┼ą, dokonal├║ odolnos┼ą vo─Źi vode, vysok├Żm teplot├ím a vlhkosti v odtieni 005 Desert Taupe. Riasenka Wamp! pre mimoriadne ve─żk├ę riasy a nadmern├Ż objem v ponuke a┼ż v ┼íiestich odtie┼łoch, pre zmenu by som mo┼żno vysk├║┼íala odtie┼ł 200 Chocolate Brown, ┼íkoda ┼że nie je aj vo vodeodolnej verzii. 

Op├Ą┼ą som raz zat├║┼żila po k├║skoch z high-end zna─Źiek, tentokr├ít od Too Faced a Benefit. No v na┼íich podmienkach je ich dostupnos┼ą ve─żk├Żm probl├ęmom, nako─żko v SR sa v├┤bec nepred├ívaj├║ - zabudla som na parfums.sk a zop├ír sk str├ínok, kde maj├║ v ponuke len zop├ír produktov, anglick├ę eshopy ich v├Ą─Ź┼íinou zasielaj├║ len do UK kraj├şn a americk├ę domovsk├ę str├ínky s├şce posielaj├║ na Slovensko, no zatia─ż som sa neodv├í┼żila objedna┼ą, nako─żko m├ím obavy oh─żadom doby dodania, stavu objednan├ęho tovaru a DPH poplatkov (do 22 eur sa DPH ani clo neplat├ş - no po prir├ítan├ş dopravy si za t├║to sumu takmer ni─Ź nek├║pite). Jedinou dostupnej┼íou mo┼żnos┼ąou - a to tie┼ż nie pre ka┼żd├ęho, je mo┼żnos┼ą k├║py v ─Źesk├Żch Sephora predajniach, kam sa napr├şklad ja dostanem mo┼żno raz do roka... Budem rada, ak mi nap├ş┼íete, ─Źi m├íte sk├║senosti s t├Żmito zna─Źkami, resp. kde ich nakupujete :)

Ako sa v├ím p├í─Źia produkty z m├┤jho wishlistu? Zaradili by ste si aj vy nejak├ę z nich do v├í┼ího? 


16 komentárov:

  1. Uz sa neaku dobu radujem z podkladovej baze pod tiene - Too Faced a urcite doporucujem vyskusat.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
    Odpovede
    1. v─Ćaka za tip, rada by som ju niekedy vysk├║┼íala :)

      Odstr├íni┼ą
  2. Benefit nakupujem na feelunique.com a nie─Źo m├ílo maj├║ aj na parfums.sk. Too Faced produkty nevlastn├şm, ale viem, ┼że nejak├ę produkty maj├║ na kvalitnakozmetika.sk alebo na znackovevyrobky.sk a na rosemont.sk maj├║ s tvojho wishlistu aspo┼ł riasenku Better Than Sex a riasenku tak isto maj├║ na kosmetika-usa.cz a tu┼í├şm, ┼że posielaj├║ aj na Slovensko, ale cez tieto eshopy som neobjedn├ívala, tak┼że nem├┤┼żem potvrdi┼ą ─Źi je na nich spo─żah. :-)

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
    Odpovede
    1. ─Ćakujem za tipy :) myslela som si, ┼że z feelunique a lookfantastic neposielaj├║ do SR, nako─żko maj├║ pri zna─Źke Benefit pozn├ímku, ┼że posielaj├║ len do UK kraj├şn... No tento t├Ż┼żde┼ł som zistila, ┼że Benefit m├í aj zvl├í┼í┼ą anglick├║ str├ínku, kde pon├║kaj├║ aj roztomil├ę sety s mini v├Żrobkami.

      Odstr├íni┼ą
  3. Kr├ísny wishlist :) Telov├Ż sprej by sa aj mne hodil a aj d├íka t├í kozmetika od Too Faced alebo aj od Pupy by nebola zl├í :)

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
  4. VS by som tie┼ż chcela, kr├ísne veci─Źky juj :)

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
    Odpovede
    1. to ├íno, e┼íte ma┼ą to─żko penia┼żkov na ne :)

      Odstr├íni┼ą
  5. N├ídhern├í kosmetika! VS Spray maxim├íln─Ť doporu─Źuji :)
    Denisse Beauty

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
  6. M─Ť od Pupy l├íkaj├ş jejich paletky :-)

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
    Odpovede
    1. m┼ła paletky zatia─ż a┼ż tak nel├íkaj├║, viacej sa mi p├í─Źia mono tiene, ktor├ę s├║ ve─żmi dobre pigmentovan├ę :)

      Odstr├íni┼ą

─Äakujem za ka┼żd├Ż jeden koment├ír, za v├í┼í ─Źas a chu┼ą nap├şsa┼ą.