Decembrový U-BOX

Krásny Štedrý deň!
Dúfam, že si dnešný slávnostný, jedinečný deň už od rána všetci užívate! Ja som od štvrtka aj s priateľom u mojich rodičov. Vládne tu pohodová, príjemná atmosféra, stres takmer žiadny a konečne aj trošku oddychujem. Navyše naši majú veľký živý stromček, ktorý nádherne rozvoniava. Momentálne sedím zababušená v perinách s kávou a vianočným pečivom a chystám sa vám napísať o decembrovom U-boxe, ktorý som si objednala po prvý krát. Pravdepodobne už väčšina z vás vie, že sa jedná o slovenský beauty box, vychádzajúci raz do mesiaca. V tomto mesiaci ma jeho obsah veľmi zaujal, a tak som moc neváhala a napísala som si oň i ja. Okrem toho, rada podporím niečo naše, slovenské a odporučím ďalej :)

V boxe nájdete produktový zoznam, tentokrát veľmi pekne popísaný. Celkovo sa v boxe nachádzalo 9 produktov, z toho 6 kozmetických, 2 doplnky - náramok a gumička do vlasov a kniha. Ak by ste náhodou nevedeli, ako si tento box objednať, tak stačí napísať správu na ich facebookovú stránku. Cena boxu je 11,99 €, čo je myslím viac ako prijateľná suma, a tento mesiac bola za tak skvelý obsah boxu priam fantastická. Boxík mi inak prišiel zabalený vo vianočnom papieri, čo zapôsobí vždy veľmi milým dojmom. Obsah môjho boxu je troška odlišný, nenachádzajú sa v ňom Mels očné tiene a rúž, nakoľko by som tieto produkty nevyužila, a tak sme sa ich po dohode, s mimochom skvelým tímom U-boxu rozhodli vypustiť, a namiesto týchto 2 produktov som si v boxe našla vzorku masky a peelingu na pleť.
Náhľad do krabičky plnej úžasných kúskov :)
V boxe sa nachádzali až tri plné balenia produktov na vlasy od slovenskej prírodnej značky Dr. Santé, a to šampón, sprej a maska na oslabené vlasy s makadamiovým olejom a keratínom. Na testovanie týchto výrobkov sa už moc teším, a mám také tušenie, že budú skutočne dobré a kvalitné.



Ďalej sa v boxe ukrývala kniha s názvom Sama mama od autorky Timei Keresztényiovej, gumička do vlasov s ozdobou v tvare kvetu a rozkošný vianočný náromok so snehuliakom od značky Charmsis.
Veľkú radosť mi urobila intenzívna revitalizačná očná maska od prírodnej značky Priody. Maska obsahuje peptidy, kyselinu hyalurónovú a výťažky z uhorky a aloe. Má sa postarať o dokonalú hydratáciu pleti, odstraňovanie vrások a jemných liniek v okolí očí, potláčanie tmavých kruhov, vypínanie a revitalizáciu pokožky. Spomínané vzorky jemného olivového peelingu a olivovej regenerujúcej masky proti vráskam od značky Verona. Plus, v rámci limitovanej rozdávačky vzorka Perwoll pracieho gélu. 
Decembrový U-box za mňa jednoznačne veľké ÁNO a už sa teším na januárové vydanie 😉

A na záver vám chcem všetkým zaželať krásne a hlavne pohodové Vianoce, plné radosti, šťastia a nádherných chvíľ strávených s ľuďmi, ktorých milujete ♥

33 komentárov

  1. O tomto boxe som este nepocula, ale buduci mesiac ho objednavam... �� vyzera to fest dobre... ��

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmo dobrý napad tento ubox, veľmi dobré veci sú tam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala si v ňom naozaj skvelé veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som o tom ešte tiež nepočula..ale teda som naštartovaná na objednávku na budúci mesiac :3

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto, už som na januárové vydanie veľmi zvedavá :)

      Odstrániť
  5. Tento box vypadá opravdu zajímavě ;))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Konečne sa ako sa hovorí pochlapili a dali do slovenského boxu slovenské veci :) Pretože tie predošlé obsahovali kopu čínskych produktov, čo bolo trochu smiešne, že slovenský box a nemáme čo slovenské propagovať. Dr sante kozmetka je super. Mám vyskúšaný vlasový sprej a obrovská spokojnosť za cenu 1,60 je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s tebou, minulé vydania ani mňa moc neoslovovali, no toto je úplne niekde inde :) Super, tak dúfam, že budem s produktami od Dr. Santé taktiež spokojná :)

      Odstrániť
  7. Tyjo! tak ten vypadá skvěle! určitě by se mi líbil! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by potešil nejednu kozmetickú nadšenkyňu :)

      Odstrániť
  8. Box vyzerá naozaj veľmi atraktívne. Páči sa mi, že obsahoval aj nádherný náramok s vianočným príveskom. A Dr. Santé je fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náramok sa aj mne veľmi páčil, je to príjemné vianočné spestrenie boxu :) Na Dr. Santé som zatiaľ čítala takmer samé pozitíva, tak som veľmi zvedavá :)

      Odstrániť
  9. Produkty vyzerajú super, ale asi by ma sklamali tri produkty od jednej značky. Ja si takéto boxy predstavujem viac rôznorodejšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý postreh :) To áno, väčšinou sú boxy vyskladané tak, aby obsahovali rozmanité produkty z viacerých kategórií a boli tak čo najzaujímavejšie. Uvidíme, čo bude v ďalšom vydaní U-boxu, dúfam, že prekvapí :)

      Odstrániť
  10. O tomhle boxíku jsem zatím vůbec neslyšela, ale musím teda říct, že vypadá skvěle a určitě bych využila všechny produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa mi práve na tomto boxe páči, že všetky produkty sú využiteľné :)

      Odstrániť
  11. Presne tento box mám doma a je super. :) Onedlho bude recenzia na blogu, a ja som dostala aj očné tiene a rúž, ktoré sú fakt dobré. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento decembrový je skutočne skvelý :) Potom si prečítam :)

      Odstrániť
  12. Ja som este o U boxe nepocula,ale ma fakt super obsah!
    Pozyvam na luxusnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Značku Dr. Santé som ešte nikdy nevyskúšala, a tak dostať v boxe rovno tri produkty by bolo skvelé, aspoň si človek môže o značke spraviť dobrý názor. Z tvojej recenzie ma box príjemne prekvapil, aspoň budem vedieť, že sa ho skutočne oplatí objednať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa má Dr. Santé taktiež premiéru :) Som rada, že vyskúšam pre zmenu aj niečo od slovenskej, navyše ešte aj prírodnej značky vlasovej kozmetiky. A ďakujem, to ma teší :)

      Odstrániť
  14. Já mám asi nějakou úchylku, protože jakmile je něco "v boxu" nebo jakože s "překvapením", mám nutkavou potřebu si to koupit bez ohledu na to, co to obsahuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom podobne, len som sa už zopár krát v boxoch s neznámym obsahom sklamala, preto mám radšej boxy, kde dopredu viem, aké produkty môžem očakávať :)

      Odstrániť
  15. Dr. Sante fuha o tejto značke som ešte nepočula :O

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nápad dať do boxu navyšej aj knihu sa mi páči, horšie je už ale trafiť takú knihu, čo by sa mi páčila. Olivový píling a masku som mala v augustovom boxe a dostať až tri produkty na vlasy by ma sklamalo. Ale že sa dá s tímom U-Boxu dohodnúť, že mi môžu dať aj niečo iné, ako naplánovali, to som nevedela. Ale to treba vopred vedieť, čo v ňom bude, nie? A zrejme je to možné len pre blogerky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže som si tento decembrový box objednávala až v strede mesiaca, už som videla na ostatných blogoch, čo sa v ňom nachádza, a preto som sa s tímom U-boxu mala možnosť dohodnúť na iných produktoch. Inak januárový U-box som si kupovala hneď na začiatku mesiaca, chcela som sa nechať prekvapiť :) Niekedy je lepšie vedieť obsah dopredu a inokedy sú fajn i prekvapenia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.