Original Beautyblender | recenzia + porovnanie s Real Techniques hubkou

Ahojte krásky!
Asi mi dáte viaceré za pravdu, ak napíšem, že vybrať si ten najvhodnejší produkt na zapracovanie make-upu, či už sa jedná o štetce alebo hubky na make-up, nie je ani zďaleka také jednoduché ako sa spočiatku zdá. Ja som začínala so štetcami, vyskúšala som ich viacero, no napokon som ani s jedným nedocielila takého efektu, aký som si predstavovala. Časom som objavila hubky, ktorých som taktiež už niekoľko prestriedala. Dlhý čas bola mojim veľkým obľúbencom hubka od Real Techniques, no neskôr som ju vymenila za originál Beautyblender. Ak vás zaujíma, či je Beautyblender skutočne tak výnimočný a odlišný od iných, cenovo prijateľnejších hubiek ako sa o ňom píše, pokračujte ďalej v čítaní :).

Aj napriek tomu, že BeautyBlender je na kozmetickom trhu už poriadne dlhú dobu, ku mne si našiel cestu len nedávno, alebo respektíve ja k nemu. Niežeby ma originál BeautyBlender nelákal, no jeho vysoká cena ma napokon od kúpy takmer vždy odradila. Moja zvedavosť aj tak napokon zvíťazila a tak som sa ho konečne rozhodla kúpiť. Zvolila som si čiernu verziu Original Pro. Doteraz neviem, či táto verzia bola až tak veľmi odlišná od klasickej original, no s Original Pro hubkou sa mi nepracovalo  vôbec dobre, väčšinu make-upu vpila hubka do seba a make-up sa mi s ňou nedaril pekne dostratena zapracovať. 
Original Beautyblender hubka na make-up

A tak som na istý čas na originál Beautyblender zanevrela a vrátila sa k vtedy mojej obľúbenej hubke Real Techniuqes Original Collection Base. S Real Techniques hubkou som bola dlhodobo spokojná a nedala som na ňu dopustiť. Po určitom čase mi však RT hubka prestala vyhovovať, pretože sa mi za pomerne krátky čas (cca dva mesiace) začala rozpadávať. A keďže ma to už začalo poriadne hnevať,  rozhodla som  sa dať Beautyblenderu znovu šancu. 
Real Techniques hubka na make-up

Tentokrát som už však išla do klasickej verzie, konkrétne do bledoružovej Bubble. A tá už konečne fungovala a aj stále funguje ako má. 
Po dlhodobejšom používaní Beautyblender hubky som pochopila prečo je originál tak obľúbený a jedinečný. Najväčší rozdiel medzi originál Beautyblenderom a napr. Real Techniques hubkou je predovšetkým v životnosti produktu a v samotnej štruktúre hubky. Beautyblender je oveľa poddajnejší, mäkší a jemnejší. Ďalší rozdiel, ktorý som si medzi spomínanými hubkami všimla je, že Real Techniques hubka pohlcuje o čosi viac make-upu ako BB. V zapracovavaní make-upu som nejaký výrazný rozdiel nezaznamenala, s obomi hubkami sa make-up aplikuje veľmi dobre, rýchlo a jednoducho. Možno že s BB je efekt o máličko lepší, viac rozblendený a "zabudovaný" do pleti. 

Obidve hubky zväčšia svoj objem po namočení cca o 30-40 %. Na nasledujúcej fotografii môžete vidieť suchý a namočený Beautyblender. Veľkosť hubky po namočení je úplne ideálna na aplikovanie make-upu, čo naopak, u RT hubky tvrdiť nemôžem. Keďže je Real Techniques hubka v porovnaní s BB o niečo väčšia, nepracuje sa mi s ňou až tak precízne ako s Beautyblenderom. U oboch hubiek inak využívam vždy len špicatejšiu stranu, s ktorou sa mi veľmi dobre aplikuje aj korektor pod oči.

Beautyblender, ktorý môžete vidieť na fotografii nižšie používam pravidelne (minim. 5x týždenne) vyše pol roka. Síce má už zopár trhlín, no ešte stále sa mi s ním dobre pracuje a je mi ho ľúto vyhodiť. Fotografiu pouzívanej RT hubky žiaľ nemám, no tá by vyzerala takto po mesiaci a pol používania. A práve tu nastáva zásadný rozdiel. Aj keď má BB hubka už viditeľné známky používania, je stále plne funkčná, nestráca na pružnosti, no naopak, u RT hubky sú trhlinky nielen znakom krátiacej sa životnosti ale aj znižujúcej sa funkčnosti.

Čo používate na nanášanie make-upu vy? Ste skôr za hubky, štetce alebo používate oboje?

9 komentárov

  1. Já make-up nepoužívám a když už tak vezmu nějakou houbičku co mám doma :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti úprimne závidím :). Ja bez make-upu takmer ani von nevyjdem :D

      Odstrániť
  2. Ja používam hubičku alebo skôr napodobeninu od Ebelin, vydrží cca pol roka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hubku od Ebelin som mala aj ja, no vôbec sa mi nepáčila, takže som ju ani ďalej nepoužívala. Ale hlavne, že ty si s ňou spokojná :). Inak skvelé, že tak dlho vydrží :).

      Odstrániť
  3. Já houbičku vůbec nepoužívám, lépe se mi to nanáší prsty. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si kedysi make-up nanášala len prstami. Každému vyhovuje niečo iné, dôležité je násjť si ten najvhodnejší spôsob aplikácie make-upu :)

      Odstrániť
  4. ja s touto pomôckou neviem pracovať vôbec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzkoušela jsem obě houbičky a nakonec jsem skončila u BB :) Obě jsou hodně dobré, ale jak píšeš - BB je měkčí a má delší životnost, RT se mi po chvilce roztrhnul.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. za mna je beautyblender uplne najlepsia hubka na nanasanie make up-u

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.