Nákupy a novinky / Sephora, Notino, Yves Rocher, Gallinée, Nivea

Ahojte, vítam vás pri druhom tohtoročnom nákupnom článku, ktorý je nabitý množstvom rôznej kozmetiky i čerstvých noviniek. Posledných pár týždňov som nakupovaniu kozmetiky dosť povolila uzdu a okrem zopár potrebných kúskov a slnečnej kozmetiky som opäť nakupovala dosť do zásoby, neodolala som výpredajom a splnila som si aj niečo z wishlistu.
nákupy sephora yves rocher collistar merci handy fenty beauty nivea

Začnem objednávkou z Notina, odkiaľ som si objednala La Roche-Posay Anthelios ochranný krém na tvár s SPF 50 a osviežujúci sprej na tvár s SPF 50. Sprej si kupujem pravidelne, krém mám teraz po prvý krát. Viacej o kréme vám chcem napísať v samostatnej recenzii. Od La Roche-Posay mi pribudol ešte jeden produkt a to ultraľahká ochrana na telo s SPF 50 v spreji.
La Roche-Posay Anthelios SPF50 slnečná kozmetika


Masku na ruky a nohy od Neutrogeny som chcela už dlhšie vyskúšať. Mojimi doposiaľ najobľúbenejšími maskami na ruky a nohy sú masky od Sephory, tak som zvedavá ako tieto od Neutrogeny obstoja. Vo všeobecnosti sú však veľmi chválené, takže mám od nich veľké očakávania. Ďalej som prihodila do košíka Foamie čistiacu hubku a mydlo na sprchovanie 2v1, po ktorej som už dlhú dobu pokukovala a tuhý telový krém Happy Bar od Soaphorie.
Neutrogena maska na ruky maska na nohy Foamie hubka a mydlo na sprchovanie Soaphoria Happy Bar


Na Notine som spravila ešte jeden menší nákup a to v období výpredaja vybraných exkluzívnych značiek. Neodolala som Dior Diorshow mono očným tieňom. Doposiaľ som od Dioru ešte nič neskúšala a tak som sa rozhodla výpredaj využiť. Siahla som po nenápadnom lesklom krémovom odtieni č. 516 Delicate. Úprimne však musím skonštatovať, že som od Dior tieňov čakala o niečo vyššiu pigmentáciu a lepšiu priľnavosť na viečku. V konečnom výsledku mi prídu zrovnateľné s niektorými lepšími drogériovými značkami. Za skvelú cenu bol i dvojfarebný púder na obočie Foolproof Brow Powder od Benefitu. Púder som už raz mala v odtieni medium, ktorý mi ale farebne vôbec nesedel a tak som ho musela posunúť ďalej. Púder sa mi však veľmi páčil, skvele sa mi s ním pracovalo a preto som si ho kúpila znovu, tentokrát som ale siahla po najsvetlejšom odtieni č. 1. Svetlejší odtieň je síce pre mňa ako pre brunetku nepoužiteľný, no ten tmavší mi sedí perfektne.
dior diorshow mono eyeshadow očný tieň 516 delicate benefit foolproof brow powder púder na obočie


Na e-shope Sephory som za uplynulé dva mesiace uskutočnila až tri objednávky. Prvá objednávka pozostávala z Beatyblenderu v nude farbe, Nars Soft Matte Complete korektoru a Sephora makadamiovej masky na ruky a mandľovej masky na nohy. Ďalšia objednávka vznikla vďaka letným zľavám, z ktorých som si vybrala zopár drobností. Prvú objednávku mi po takmer týždňovom čakaní zrušili, čo ma samozrejme naštvalo, no vyskúšala som objednať znovu, aj keď už neboli k dispozícii všetky produkty, ktoré som pôvodne chcela. Najviac som sa tešila na INC. Redible ošetrujúci lesk, ktorý ale napokon už nemali a tak mi objednávku poslali bez neho, za čo som skutočne rada, lebo skôr zvykli kvôli jednému chýbajúcemu produktu zrušiť celú objednávku. Zo zliav sa mi podarilo uchmatnúť Merci Handy Hello Sunshine krém na ruky, Merci Handy Namaste zmatňujúce papieriky s labutienkou a zrkadielkom, mini balenie Mimitika krému na tvár s SPF 50, denný hydratačný krém a telový krém s vôňou guarany a tekvice zo Sephora Collection.
sephora maska na ruky maska na nohy Nars Soft Matte Complete Concealer korektor Beautyblender nude hubka na make-up
Sephora Collection telový krém Mimitika pleťový krém spf50 Merci Handy krém na ruky


Po tretíkrát som objednávala zo Sephory hlavne kvôli mamine, lebo chcela nejaké zelené tiene. Vybrala som jej mini paletku Natasha Denona Mini Gold a k tomu dve Sephora ceruzky na oči v zelených odtieňoch. Ja som siahla po novinke od Fenty Beauty Slip Shine Lipstick Wamps Who Brunch v odtieni Makeout Break. Produktu síce nemám nejako čo vytknúť, no čakala som väčší wau efekt. Jedná sa o kombináciu rúžu s leskom, ktorý je na perách málinko cítiť, lebo má troška hutnejšiu krémovú textúru. Na druhú stranu ale pery pekne hydratuje a nie sú po ňom vôbec vysušené. Výdrž je cca 1,5 - 2 hodiny. K Fenty Beauty som prihodila ešte Sephora Collection lak na nechty v marhuľovom odtieni Peach Blossom.
Sephora collection lak na nechty, Natasha Denona Mini Gold Palette, Fenty Beauty Slip Shine Lipstick
Fenty Beauty by Rihanna Slip Shine Lipstick Wamps Who Brunch Makeout Break, lesklý rúž s trblietkami


Po parfumovanej vode Tiffany & Co. Tiffany & Love som túžila už strašne dlho. Od kúpy ma stále odrádzala pomerne vysoká cena, tak som si povedala, že počkám na nejakú akciu. A počkať sa mi skutočne vyplatilo, pretože sa mi ju podarilo uchmatnúť na Elnino.sk za takmer polovičnú cenu v porovnaní s bežnou internetovou cenou. Rozmýšľam, že by som vám o parfume napísala zvlášť príspevok, pretože som z neho nadšená a to sa mi stáva zriedkavo.
Tiffany & Co. Tiffany & Love parfumovaná voda


Nivea ma neustále zásobuje novinkami. Nedávno ma potešila spevňujúcim tónovacím telovým mliekom s koenzýmom Q10, čistiacim ryžovým peelingom s aloe vera pre zmiešanú pleť, 10-minútovou detoxikačnou pleťovou maskou Urban Skin a BB krémom s OF 20. BB krém je síce určený pre svetlú pleť, no na mňa je stále dosť tmavý, takže ho nechám vám do súťaže, ktorá bude už čoskoro prebiehať na mojom instagrame (nájdete ma tam ako @klaudysenjoyment).
Nivea spevňujúce tónovacie telové mlieko Q10 Urban Skin detoxikačná pleťová maska Nivea Rice Scrub pleťový peeling aloe vera BB krém OF20


Yves Rocher je jedna zo značiek, ktorej výrobky si pravidelne kupujem. Od YR mám veľmi rada sprchovacie gély, šampóny a kondicionéry. Neodolala som novinke Hello Printemps sprchovaciemu gélu s ovocnou vôňou rebarbory, citrusov a čiernych ríbezlí. Do košíka som prihodila aj minuloročnú limitku My Green Summer s jemnou citrusovou vôňou, Hydra Vegetal čistiaci pleťový gél a konvalinkovú toaletnú vodu som kúpila ako darčeky. Veľmi ma zaujímala novinka v podobe upokojujúceho a vyživujúceho pleťového balzamu Sensitive Camomille s výťažkom z harmančeka. Balzam má zvláštnu krémovo-gélovú (akoby pudingovú), trocha hutnejšiu konzistenciu, ktorá vyzerá doslova ako "zdrclá". Balzam mi vôbec nesadol, na pokožke mi žmolkovatí a tým pádom sa do pleti nedokáže vstrebať. Našťastie ho môžem využiť aspoň ako krém na ruky, nakoľko do pokožky rúk sa mi pekne vstrebe. Odličovací micelárny olej Pure Calmille a parfumovaná voda So Elixir boli darčeky k nákupu (no a potom tam nenakupujte, keď vás nalákajú takými skvelými darčekmi).
Yves Rocher Sensitive Camomille pleťový balzam citlivá pokožka Hello Printemps My Green Summer sprchovací gél M


K probiotickej značke Gallinée som sa dostala vďaka @smartbeauty.sk. Maťka veľmi chválila tuhý cleanser na pleť, ktorý som proste musela vyskúšať i ja. Navyše už som aj tak chcela zmenu po ustavičnom používaní čistiacich gélov. Ku cleansing bar som si vzala ešte tonikum obsahujúce ocot z ibišteka a krém na ruky som dostala ako darček k nákupu. Poviem vám, že už dlho ma nenadchla žiadna kozmetika ako tieto produkty od Gallinée! Viacej vám napíšem v samostatnom článku.
Gallinée probiotická kozmetika tuhý cleanser pleťový toner krém na ruky


Poslednou online objednávkou je nákup na e-shope Feelunique, odkiaľ som si objednala osvedčený pleťový krém Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense s SPF 50 a fixačný sprej All Nighter od Urban Decay v cestovnej veľkosti. Oba produkty sú mojimi obľúbencami a topkami vo svojej kategórii.
Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense ochranný krém na tvár s SPF50 Urban Decay All Nighter fixačný sprej


Na záver tu mám zopár make-upov. Keďže prestali vyrábať môj milovaný Urban Decay Naked Skin, som na love nového make-upu. Maybelline Fit me Mattte+Poreless make-up mám už asi po tretíkrát. Ak zohľadním pomer cena/kvalita, nemám mu čo vytknúť, je to veľmi slušný make-up z drogérie, ktorý mojej pleti vyhovuje, no už potrebujem make-up s vyšším krytím a aj s nejakými tými benefitmi navyše. Preto som nedávno siahla po najnovšom make-upe od Collistar Unico Foundation s výťažkom zo ženšenu a ibišteka, ktorý má byť vhodný pre všetky typy pokožky bez ohľadu na vek. Make-up má ľahké až stredné krytie a je na pleti mimoriadne príjemný. Make-up sa mi ale žiaľ nedokáže do pleti úplne vstrebať a stále ho na sebe cítim, aj po zafixovaní púdrom. Pre suchý typ pokožky bude podľa mňa vynikajúci, rovnako ako aj pre zrelší typ pokožky, ktorú netrápia výrazné nedostatky. Ďalší make-up, ktorý som testovala, našťastie len zo vzorky je Mac Studio Fix Fluid SPF 15.  Zvolila som najsvetlejší odtieň NC10, ktorý mi skvele farebne sedí, no inak mi make-up nevyhovuje. V prvom rade mi nesmierne prekáža jeho chemická vôňa, ktorá je miestami až neznesiteľná. Oveľa väčším nedostatkom bola reakcia make-upu s mojou pokožkou, nakoľko pri nanášaní sa mi spravil na čele červený fľak, ktorý mi síce za chvíľu zmizol, no dosť ma to vystrašilo. Ani výdrž nie je chvályhodná, takže za mňa má Fix Studio make-up veľké nie. Paradoxom je, že korektor Studio Fix mi perfektne sedí a nemám s ním žiadne problémy. Posledným make-upom, po ktorom som už dlší čas pokukovala je Maybelline Dream Urban Cover s SPF 50, ktorý je pre mňa taktiež sklamaním. V porovnaní s Maybelline Fit me má slabšie krytie a oveľa kratšiu výdrž. OF 50 mi v make-upe príde skôr na škodu ako na úžitok, pretože SPF-ko je v make-upe dosť cítiť a mám obavy, že by mohol pleť zbytočne zaťažovať.
Maybelline Fit me Matte and Poreless, Maybelline Dream Urban Cover make-up, Collistar Unico Foundation, Mac Studio Fix NC10
Collistar Unico Foundation 1N Ivory, Maybelline Fit me Matte and Poreless odtieň 110, Maybelline Dream Urban Cover odtieň 095 Fair Porcelain, MAC Studio Fix Fluid odtieň NC10


Ak ste sa dostali až sem, ďakujem za vašu trpezlivosť a chuť prečítať si k produktom i niečo viac. Budem rada, ak mi dáte v komentári vedieť, ako ste na tom s nakupovaním kozmetiky vy. Nakupujete stále alebo si dávate miestami i nákupnú stopku?

1 komentár

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.