Nivea beauty tip - čistiaci pleťový olej a ďalšie produkty ideálne na leto

Ahojte dievčatá! Dnes síce nebude reč o žiadnych novinkách, no v dnešnom článku mám pre vás tip na vynikajúci produkt od značky Nivea, ktorým je čistiaci pleťový olej. Ak aj náhodou nemáte odličovacie oleje radi a nezvyknete ich vôbec používať, verte mi, že tento si vašu pozornosť zaslúži. Okrem odličovacieho oleja si môžete v článku prečítať aj o ďalších Nivea výrobkoch, vhodných práve na aktuálne letné obdobie.
Nivea Glow Primer 2v1, Glow Beauty BB krém, výživný čistiaci pleťový olej, micelárne čistiace pleťové obrúsky, recenzia pleťová kozmetika

Nivea čistiaci pleťový olej je podľa mňa jednou z najzaujímavejších noviniek, s ktorou Nivea v priebehu posledného roku prišla na trh. V ponuke sú celkovo tri druhy čistiacich olejov – modrý hydratačný, fialový upokojujúci a ružový výživný. Ja som testovala výživný čistiaci olej s obsahom makadamiového oleja. Odličovacie oleje som donedávna vôbec nepoužívala, pretože som mala voči nim mnoho predsudkov, ku ktorým výrazne prispela negatívna skúsenosť s vychvaľovaným odličovacím olejovým balzamom od Clinique. Preto by mi ani vo sne nenapadlo, že raz budem s nejakým odličovačom na báze oleja spokojná. Čistiaci olej od Nivei ma však jednoznačne presvedčil o opaku a ja som si ho ihneď po prvom vyskúšaní obľúbila. Aj vzhľadom k tomu, že mám zmiešanú pokožku, olej mi pleť nijako nezaťažuje a je na pleti nesmierne príjemný. Čistiace účinky oleja sú veľmi dobré, aj keď sa mi sem tam stane, že v oblasti nosa mi zostanú ešte nejaké zvyšky make-upu. Následne pleť aj tak vždy dočistím čistiacim gélom, takže v tom nevidím žiadny problém. Olej sa po kontakte s vodou premení na mliečnu konzistenciu, ktorá sa z pokožky šikovne zmýva. Olej je inak vhodný aj na odlíčenie očného make-upu (nespôsobuje štípanie v očiach), no ja na očný make-up používam radšej odličovač určený výhradne na oči. 
Nivea nourishing cleansing oil výživný čistiaci pleťový olej, odličovanie mejkapu

Nivea micelárne čistiace pleťové obrúsky sú podobne ako prípravky na olejovej báze kategóriou, ktorú nevyhľadávam. Som totižto presvedčená, že žiadne obrúsky neodlíčia pleť tak dobre ako odličovacie prípravky, resp. micelárna voda. Micelárne čistiace obrúsky od Nivei 3v1 však obsahujú micelárnu vodu, vďaka čomu by mali pleť jednoducho zbaviť nečistôt, make-upu a dokonca i vodeodolnej riasenky. Zároveň sľubujú hydratáciu, sviežosť a vláčnosť pokožky. Obrúsky som vyskúšala ako na tvár, tak i na oči a odličujú celkom slušne. Proces odlíčenia s nimi trvá o čosi dlhšie a v porovnaní s bežnými odličovacími prípravkami je použitie obrúskov, aspoň pre mňa, trocha nekomfortné, pretože mám po nich pocit mierne podráždenej pokožky. Na občasné použitie sú fajn a pár dní by som s nimi určite dokázala prežiť. 
Nivea micellar cleansing whipes micelárne čistiace obrúsky 3v1, odličovacie pleťové obrúsky


Ďalšie dva výrobky sú vhodnejšie skôr pre mladšiu vekovú kategóriu. 
Podkladová báza Glow 2v1 by si mala rozumieť so všetkými typmi pokožky, najviac však podľa mňa sadne normálnemu a zmiešanému typu pokožky. Bázu Glow 2v1 ocenia najmä dievčatá, ktoré majú radi univerzálne produkty. Báza obsahuje mandľový olej a výťažky z nechtíka lekárskeho, vďaka ktorým bude pokožka hydratovaná a vyhladená, čím sa pleť pripraví na nanesenie make-upu. Báza sa veľmi rýchlo vstrebáva, je ľahkej konzistencie s výraznejšou kvetinovo-krémovou vôňou. Posúdenie účinku bázy je v mojom prípade veľmi obtiažne, pretože zatiaľ som po použití žiadnej podkladovej bázy nezaznamenala lepší efekt naneseného make-upu, rovnako ako ani predĺženie jeho výdrže. Ako som už písala vyššie, Nivea Glow báza cieli svojimi účinkami hlavne na mladšie ročníky, tak do cca 25 rokov, čo samozrejme neznamená, že nemôže byť efektívna i pre iné vekové kategórie. V každom prípade, u skincare vždy závisí od individuálnych potrieb pokožky.
Nivea Glow podkladová báza 2v1 primer pod makeup

Nivea Glow skrášľujúci denný bb krém s výťažkom z magnólie by som takisto odporučila predovšetkým mladším dievčatám, ktoré netrápia výrazné nedostatky a potrebujú iba zjednotiť tón pokožky. BB krém poskytuje ľahké krytie, farebné zjednotenie a prejasnenie pokožky. Okrem toho BB krém sľubuje zníženie lesku pleti a viditeľné zjemnenie pórov. Mal by tiež zakryť pigmentové škvrny, známky únavy a kruhy pod očami, s čím si ale podľa mňa nedokáže poradiť snáď žiadny bb krém. Kruhy pod očami skryje iba korektor a na pigmentačné škvrny treba make-up s vyšším stupňom krytia. BB krém žiaľ nebude použiteľný pre bledulky, pretože má pomerne dosť tmavý odtieň. Swatche bb krému boli robené ešte v zimnom období, kedy som mala dosť bledú pokožku, teraz by už ani na mojej svetlej pleti nevyzeral bb krém tak tmavo, ale každopádne odtieňovo bude vhodný pre trocha tmavší typ pleti.
Nivea Glow Beauty BB skrášľujúci krém
Nivea Glow skrášľujúci denný bb krém swatch


Máte skúsenosti s Nivea Glow produktmi alebo čistiacim pleťovým olejom? Ak áno, napíšte mi, ako ste s nimi spokojné.

4 komentáre

  1. Nivea začala s novinkami hemžiť, moc na pleť nepoužíva ich kozmetiku ale vyzerajú super produkty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. To áno, Nivea stále prichádza s niečím novým a zaujímavým :). Mne tiež všetky ich produkty nesedia, no vždy si nájdem nejaký produkt, ktorý si obľúbim, ako napr. zmieňovaný čistiaci pleťový olej.

      Odstrániť
  2. Já jsem olej měla ve vzorečku a byla jsem docela spokojená :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.