Bobbi Brown Extra Lip Tint

Značka Bobbi Brown vzbudzovala vo mne vždy dojem luxusnej a kvalitnej dekoratívnej kozmetiky. Doposiaľ som od Bobbi Brown vlastnila len lícenku, ktorú som zo začiatku zbožňovala, no časom ju vystriedali iné, obľúbenejšie kúsky a preto už po nej siaham minimálne. Ikonické shimmer brick rozjasňovače ma od BB paradoxne nikdy príliš nelákali, no za to som už nesmierne dlho pokukovala po Extra Lip Tint balzame. Zakaždým som však jeho kúpu kvôli vysokej cene zamietla. Napokon som ale aj tak neodolala a tak mi nedávno pribudol do kozmetickej zbierky.
Bobbi Brown dekoratívna kozmetika

Bobbi Brown Extra Lip Tint je tónujúci balzam na pery s ľahkým hydratačným a vyživujúcim zložením s olivovým, avokádovým a jojobovým olejom, ktoré sa má postarať o vyhladenie a zjemnenie pier a redukciu vzhľadu jemných vrások/línií. Okrem toho balzam sľubuje plnší objem pier a ich zdravý vzhľad.


Balzam je v ponuke v 6 farebných prevedeniach, ja som si zvolila odtieň Bare Raspberry, ktorý sa síce tvári ako svetlejšia červená, no v skutočnosti sa jedná o malinovo-ružovú farbu ako už aj z názvu vyplýva. Spočiatku som bola z odtieňu trocha sklamaná, no po pár použitiach som si ho obľúbila. Keďže sa jedná o o lip tint, farba sa na perách uzamkne a istý čas na perách vydrží, výdrž je cca 2 - 3 hod. v závislosti od jedenia a pitia. Lip tint prežije pitie i jedenie, pochopiteľne s menšou ujmou. Pery zostávajú stále zafarbené, akurát farba je už o niečo menej intenzívna a žiarivá. Po uplynutí 2,5 - 3 hod. sa farba už zdržuje iba na okrajoch pier a je potrebné balzam znovu naniesť.
Bobbi Brown Extra Lip Tint tónujúci balzam na pery, odtieň bare raspberry, hydratačné, vyživujúce zloženie


Konzistencia balzamu je veľmi zaujímavá, pôsobí ako stuhnutý gél, ktorý sa počas nanášania začne na perách jemne roztápať. Okrem sýtej farby poskytne balzam perám okamžitú hydratáciu a zvláčnenie. Rovnako môžem potvrdiť aj zjemňujúce a vyhladzujúce učinky. Aj napriek obsiahnutým olejom nie ja balzam prehnane mastný a nevytvára na perách nepríjemný mastný film. Práve naopak, na perách ho nie je takmer vôbec cítiť, je veľmi ľahký a komfortný. Obzvlášť oceňujem, že lip tint pery nevysušuje a spĺňa všetko čo má kvalitný, tónujúci balzam spĺňať. Za mňa je to zatiaľ najlepší tónujúci balzam na pery, ktorý sa zároveň stará o hydratáciu, výživu a vyhladenie jemných línií pier. 


Bobbi Brown Extra Lip Tint by som odporučila predovšetkým tým z vás, ktoré neradi nosíte rúže , no pritom chcete vašim perám dodať farbu. Ja som rúžom neprišla nikdy na chuť, takmer všetky mi na perách vadia a jednoducho ich neznesiem. Preto dávam prednosť farebným balzamom a rada si doprajem kvalitnejší kúsok. Bobbi Brown Extra Lip Tint balzam predčil moje očakávania a utvrdil ma v tom, že sa doň skutočne oplatí investovať.
Bobbi Brown Extra Lip Tint tónujúci balzam na pery,  vyhladenie jemných vrások, plnší objem pier


Máte radi tónujúce balzamy na pery alebo u vás vedú v plnej miere rúže?

1 komentár

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.