Nuxe Rêve de miel

Značka Nuxe bola pre mňa vždy znamením luxusnej telovej kozmetiky. Rad produktov Rêve de miel s obsahom medu ma lákal už dlhší čas a tak som si vďaka spolupráci s Elnino vybrala na testovanie tri produkty z tohto radu a konečne  som pochopila, prečo sú Nuxe Rêve de miel produkty tak chvalené.Nuxe Rêve de miel, telová kozmetika s obsahom medu

Z celého radu Rêve de miel som bola najviac zvedavá na olejový telový balzam určený pre veľmi suchú a citlivú pokožku. Od tohto balzamu som si veľmi sľubovala, nakoľko ma počas zimného obdobia trápi neustále vysušená a napätá pokožka. Konzistencia balzamu vyzerá na prvý pohľad pomerne dosť hustá, no po nanesení na pokožku sa ako keby začne roztápať. Pri rozotieraní je balzam veľmi klzký, čo spôsobujú obsiahnuté oleje. Balzam potrebuje istý čas na úplné vstrebanie, čo by mi až tak neprekážalo, no problémom je mastný, olejový film, ktorý balzam na pokožke zanechá. Ďalším nežiadúcim efektom je žmolkovatenie balzamu na pokožke. Mám pocit, že moja pokožka nedokáže vstrebať žiadny produkt na olejovej báze. Jediné čo mi čiastočne pomáha k lepšej vstrebateľnosti je píling pokožky bezprostredne pred nanesením balzamu. Je mi skutočne ľúto, že balzam mojej pokožke nevyhovuje, lebo jeho hydratačné a vyživujúce účinky sú vynikajúce. Balzam pokožku navyše krásne zjemňuje a vyhladzuje a zanecháva ju výrazne prevoňanú. Čo sa inak samotnej vône týka, je dosť intenzívna a trocha ťažšia (ja v nej cítim základ parfumu Lancôme Trésor), čo mne osobne úplne nevyhovuje, nakoľko tento typ vône nepatrí k mojim obľúbeným. Väčšina žien si ale práveže vôňu balzamu chváli, tak sa mojim názorom nenechajte odradiť :).
Nuxe Rêve de miel olejový telový balzam, melting honey body oil balm, výživa, hydratácia, suchá a citlivá pokožka

Z krému na ruky a nechty som naopak nadšená a nemám mu absolútne čo vytknúť. Páči sa mi jeho hutnejšia, ale stále dostatočne krémová, dobre sa rozotierajúca a rýchlo sa vstrebajúca konzistencia. Krém poskytuje pokožke okamžitú úľavu od suchosti či podráždenia. Hydratačné a regeneračné účinky krému sú cítiť už po prvých pár použitiach. Okrem znamenitej hydratácie je krém výnimočný aj svojimi zjemňujúcimi a vyhladzujúcimi účinkami. Vôňa krému je v porovnaní s telovým balzamom jemnejšia a veľmi príjemná. Nuxe Rêve de miel krém radím k jedným z najlepších krémov na ruky, ktoré som doposiaľ vyskúšala a určite ho nemám naposledy.
Nuxe Rêve de miel krém na ruky a nechty, hydratácia a výživa pokožky rúk

Balzamov na pery mám síce neustále pohromade hneď niekoľko, no Rêve de miel balzam som po nespočetnom množstve pozitívnych ohlasov už konečne musela otestovať. Siahla som po balzame v tyčinkovej forme, ktorej dávam vždy prednosť pred balzamami balenými v kalíšku. Balzam má skosený tvar, vďaka ktorému lepšie kopíruje tvar pier a zabezpečuje precíznejšiu aplikáciu. Oceňujem, že balzam nie je príliš mastný a že nie je na perách takmer vôbec cítiť. Vďaka tomu, že nezanecháva na perách lesklý film je vhodný i pre pánov. Od ostatných balzamov sa líši intenzívnejšou hydratáciou a regeneráciou pier. Zopár balzamov mi už rukami prešlo, no balzam od Nuxe skutočne vyniká. Je univerzálny a účinný aj pre veľmi suché a popraskané pery.
Nuxe Rêve de miel hydratačný balzam na pery

Až na telový balzam som s Nuxe produktmi veľmi spokojná a som rada, že si u mňa značka Nuxe napravila reputáciu po predchádzajúcom sklamaní z ich krémovej čistiacej masky. Myslím, že rad Rêve de miel je najlepšou voľbou pre prvé sa zoznámenie so značkou Nuxe, nakoľko väčšina produktov z tohto radu patrí k najobľúbenejším a najvyhľadávanejším výrobkom z celého sortimentu značky Nuxe.

Aké sú vaše skúsenosti so značkou Nuxe? Máte od Nuxe nejakého obľúbenca?

4 komentáre

  1. Nuxe je skvělá značka, pár produktů jsem i vyzkoušela a ráda bych vyzkoušela více :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež v pláne vyskúšať od Nuxe ešte zopár produktov :)

      Odstrániť
  2. Presne ten krém na ruky mám teraz doma. A možem tiež nan povedat, že je super. Inak kozmetika Nuxe tiež na mna vždy posobila presna ako na teba.
    Mám od nich momentálne ešte jeden krem na tvár a teda tomu tiež nemám čo vytknut, ale zas na druhej strane ani ma nijak neohuril - taký bežny krem na tvar.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z pleťovou kozmetikou Nuxe nemám moc skúsenosť, zatiaľ som skúšala len krémovú čistiacu masku, ktorá ma vôbec nepresvedčila. V budúcnosti by som však rada vyskúšala ich termoaktívnu čistiacu masku, ktorá je veľmi chvalená a možno aj nejaký očný krém.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.