KIKO Milano

Postrehli ste aj vy výpredaje na oficiálnej stránke kikocosmetics.com? Ja som si ich všimla vďaka Miške z blogu miskasiska25.blogspot.sk, za čo jej ešte raz ďakujem; a taktiež ma presvedčil článok na blogu ultimatechic.blogspot.sk. Najprv som objednanie zavrhla kvôli vysokému poštovnému (do 49 € poštovné 8,90 €, nad 49 € 2 €), no keďže ma výrobky za skvelé ceny stále lákali, nakoniec sme si spolu s maminou povyberali toho viacej, aby sme mali výhodnejšie poštovné a ešte sa dal uplatniť aj kupón 5 € na prvú objednávku, takže sa to nakoniec skutočne oplatilo! V článku sa ďalej dočítate, čo všetko som si od Kiko Milano vybrala.
Objednávku som uskutočnila 1. februára a 12. februára ma už čakala na pošte, čo nie je zrovna najkratšia doba, ale vydržala som to :) Výrobky boli ukryté v menšej krabičke, pekne zabalené v papierovom obale, no celkom som bola smutná, že neposlali žiadnu vzorku. Celú túto nádielku mi inak zaplatila moja drahá mamina! 
Viete, že nie som rúžový maniak, no týmto luxusne pôsobiacim leskovo-krémovým rúžom Crystal Sheer Lipstick za cenu 2 € sa jednoducho odolať nedalo. Vybrala som si dva v odtieni Flamingo Pink a Peony, ktoré plánujem vynosiť najmä v letných mesiacoch, nakoľko vtedy rada nosím ružové odtiene. Rúž v tyčinke Vivid Colour Lipstick Pencil (cena 1,70 €) má nádhernú broskyňovú farbu, z ktorej som bola ihneď nadšená. Jediným negatívom je, že nie je vysúvateľný, čo ma dosť prekvapilo, nakoľko tak vôbec nevyzerá... Ak máte nejaké špeciálne tipy/triky na strúhanie produktov takéhoto typu, budem vďačná, ak mi dáte v komentári vedieť :) 

zľava doprava: rúž v odtieni "peony", "flamingo pink" a rúž v tyčinke "peach"
Lak na nechty Power Pro Nail Lacquer v odtieni 25 Azalea a ošetrujúce peelingové pero na nechtovú kožtičku, každý v hodnote 2,40 €. Lak som zatiaľ neskúšala, nechávam si ho až na teplejšie "ružovejšie" dni, podobne ako rúže. Pero na nechtovú kožtičku je celkom fajn, také priemerné, nič extra.
No a nevybrať si z takej farebnej škály nejaký hnedý očný tieň... Prvý je klasický púdrový (cena 2,90 €) - odtieň 123 Satin Wood Brown a druhý krémový dlhotrvácny v odtieni 04 Mat Taupe (cena 3,40 €). Oba odtiene sú krásne, no klasický je slabšie pigmentovaný, čo ma trocha sklamalo. Krémový tieň som skúšala narýchlo len na jedno viečko a zatiaľ sa mi veľmi pozdáva, no uvidím ako obstojí v teplejších dňoch...
vľavo: Satin Wood Brown, vpravo: Mat Taupe
No a poslednými výrobkami sú lícenka (cena 4,90 €) a bronzér (cena 2,90 €). Lícenka z limitky Rebel Bouncy Blush v odtieni 03 Treasure Rose je mojím naj kúskom z celej objednávky a všeobecne asi aj najlepšou lícenkou, akú som kedy vyskúšala. Má takú zvláštnu krémovo-púdrovú konzistenciu, ktorej som sa najprv obávala, no ihneď po prvom použití som ňou bola nadšená. Aplikuje sa veľmi ľahko, jednoducho a rýchlo, vytvára pekný prirodzený, nie lesklý, ale skôr matný vzhľad a vydrží celý deň. Bronzér v odtieni 100 Honey Beige som zatiaľ ešte nevyskúšala, no páči sa mi jeho jemná hnedá farba, ktorá pôsobí prirodzene a je vhodná aj pre bledšie typy.
Vlastníte aj vy nejaký výrobok od značky Kiko? Ak nie, zaujali vás niektoré z týchto produktov?

18 komentárov

  1. Skvelé nákupy:)
    Určite sa veľmi oplatili, veď tie ceny sú úžasné♡
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway a budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré výrobky mali až v 70 % zľave, takže to sa už skutočne oplatilo :)

      Odstrániť
  2. Já bych od Kika ráda vyzkoušela rtěnky a stínky, škoda té dostupnosti no. :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, škoda, že u nás Kiko kozmetika nie je dostupná, no aspoň že sa dá objednať z ich eshopu :)

      Odstrániť
  3. Kiko poznám už zopár rokov, vlastne od dovolenky v Taliansku a doteraz ľutujem, že som si z butiku odniesla len tri laky na nechty, pretože produkty majú ozaj krásne a za super cenu. Možno sa raz dožijem toho, že prídu aj k nám na Slovensko, ale to asi snívam.. Inak pravidelne ma uchvacujú ich limitky, tie sú skutočne nádherné a s obalmi sa vedia krásne vyhrať. Už strašne dlho si chcem niečo objednať, ale práve to vysoké poštovné ma odrádza..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ich produkty sú skutočne zahalené do krásnych, luxusných obalov, je vidno, že si na tom dávajú záležať. To poštovné je dosť vysoké, a ešte minimálna hodnota objednávky musí byť 25 €, takže sa oplatí objednať vo väčšom a poskladať sa napr. s kamarátkami :)

      Odstrániť
  4. S týnm strúhaním som počula tip, vraj pomáha, keď chvíľu pred strúhaním dáš ceruzku do chladničky. Ale sama som to ešte neskúšala :D. Čo sa týka toho tieňa, už si si u mňa mohla prečítať, že som z neho dosť sklamaná, ale ten krémový vyzerá dobre. A veľmi sa mi páči tvárenka, nádherný odtieň :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám problém so strúhaním týchto jumbo ceruziek, zničila som si tak NYX očné tiene v ceruzke, ktoré som raz ostrúhala a potom to už nešlo, tak sa bojím, že sa mi to stane aj s týmto tyčinkovým rúžom... Áno, čítala som si o tom tieni u teba :), dúfam, že krémový bude lepší! Z lícenky sa vytešujem každý deň :)

      Odstrániť
  5. Od této značky ještě nic nevlastním, ale rozhodně mě láká cokoli vyzkoušet. Z tvého nákupu se mi moc líbí ten krémový stín, všechny produkty na rty a tvářenka. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Rúže majú asi z celej ponuky najpútavejšie, no hlavne sa mi páči veľký výber odtieňov ako u rúžov, lakov, tieňov i ceruziek :)

      Odstrániť
  6. Túto značku nepoznám no rúže majú krásne odtiene. :) A dostaneš kupón na zľavu, fakt skvelé. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. závidenia hodné produkty, nádherné farby:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Závist (samozřejmě v dobrém ,-) Všechny produkty vypadají krásně! Já od této značky nic nemám, ale slyším na ní samou chválu. Ráda bych vyzkoušela bronzer i tvářenku.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa ich produkty tiež veľmi lákali, som rada, že už nejaké mám i ja :)

      Odstrániť
  9. to sú teda veľmi krásne veci..práve som tam snorila na tej stránke a už som naštelovaná objednávať takže sa tak asi aj stane :D ..moja kamarátka bola v Tirolsku a doniesla mi odtiaľ pár produktov a ja si ich nemôžem vynachváliť :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré produkty majú skutočne skvelé, no niektoré až také úžasné nie sú - ako napr. očné tiene, tie ma dosť sklamali... No každá značka má dobré i horšie výrobky.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.