Nákupy a novinky /december 2015, január 2016/

Ahojte :) Hlásim sa vám s mojím obľúbeným príspevkom nákupy a novinky za december a január, v ktorom nájdete niečo z pleťovej, telovej, vlasovej i dekoratívnej kozmetiky.
Alverde vianočná kazeta - telové maslo a olejový balzam na ruky s brusnicami a makadamiovým olejom sa tu už raz objavila ako vianočný darček v nákupnom poste za november, no keď bola v dm-ke po sviatkoch v polovičnej zľave kúpila som si ju aj pre seba. Maslo som zatiaľ neskúšala, no krém na ruky mám už z polovice minutý a môžem len chváliť. A konečne niečo od Ziaji - krém na ruky s kašmírovými proteínami a shea maslom, ktorý neskutočne nádherne vonia a šalviový očný gél proti opuchom. O výrobkoch sa chystám napísať samostatnú recenziu, tak viacej o nich až neskôr :)
Yves Rocher je už mňa taká klasika, aj vďaka ich výhodným poukážkam a mojej obľúbenosti ich výrobkom. Tentokrát som sa rozhodla vyskúšať hĺbkovo čistiaci gél s bio aloe vera a kyselinou salicylovou na problematickú a aknóznu pleť s obsahom drobných, jemných peelingových zrniečok, ktoré pleť vôbec nedráždia a tak je gél vhodný na každodenné použitie. Gél má okrem redukcie prebytku kožného mazu pôsobiť proti čiernym bodkám, čo potvrdiť nemôžem, no celkovo som s ním spokojná. S čím som už ale spokojná menej je vyživujúci telový krém s vôňou jabĺk a gurmánskej vanilky z limitovanej vianočnej edície, nakoľko jeho hydratačné a vyživujúce účinky sa mi zdajú pomerne slabé a čo sa týka vône, tá sa mi tiež bohužiaľ nepozdáva, pripomína mi jogurt, je dosť výrazná a mojim čuchovým bunkám nie je zrovna najpríjemnejšia.
Ďalej tu mám niečo z Oriflame. Objednala som si čiernu koženkovú šperkovnicu využiteľnú najmä na náušnice, Miss Giordani parfumovanú vodu a na ďalšej fotke môžte vidieť dvojvrstvový balzam na pery The One Lip Spa v odtieni "nude", ktorý pery jemne zafarbí ružovo-telovou farbou a rúž na pery Pure Colour v odtieni "vintage nude", čo je presne moja farba, rúž je krémový s krátkodobejšou výdržou, čo mne úplne vyhovuje. Najviac ma prekvapil balzam, ktorý je skutočne skvelý, pekne vonia a pery zanecháva vyhladené s príjemným pocitom jemnosti a hydratácie - vrele odporúčam! 
Catrice Liquid Camouflage High Coverage korektor som ihneď zaradila medzi moje naj a must have produkty, a už ste si mohli o ňom prečítať v príspevku "Current favourites". Od Krasotiky som dostala na zrecenzovanie tester Sleek matného lesku na pery, o ktorom sa vám posnažím čoskoro napísať. Po paletke od E-style "01 Natural" som túžila už dlhšie, a tak som sa ju nakoniec spolu s korektorom odhodlala kúpiť - opäť z krasotika.sk. O paletke i o korektore vám bližšie napíšem v samostatnej recenzii.
Posledný čas som si obľúbila Tesco 100 % bavlnené odličovacie tampóny, ktoré sú veľmi jemné aj k citlivej pleti. V Kauflande som kúpila na vyskúšanie taktiež 100 % bavlnené odlič. tampóny od značky Caterine, a keďže som mala nejaké tušenie, že budú fajn, tak som rovno vzala dvoje. Z dm drogérie Balea tekuté krémové mydlo na citlivú pokožku, ktoré je aktuálne moje naj a Ebelin odlakovač, po ktorom nechty prekvapivo voňajú, odlakováva sa s ním rýchlo, pričom stačí použiť malé množstvo.
Bioderma výrobky - z rady Sébium sérum Pore Refiner na stiahnutie pórov, najmä v T-zóne a hydratačný krém na dehydratovanú mastnú pokožku - z oboch som veľmi nadšená a Sensibio micelárnu vodu.
Doplnila som si aj zásoby vlasovej kozmetiky značky Insight, konkrétne z hydratačnej rady na krepovité vlasy, ktorá si našla u mňa svoje stále miesto. O šampóne a kondicionéri som už písala v tomto príspevku, novinkou je pre mňa maska a neolejový definujúci fluid proti krepateniu.
Na to, že boli Vianoce, som toho nakúpila až-až. Dúfam, že ste si aj vy spravili radosť nejakými výhodnými nákupmi alebo aspoň maličkosťami pre potešenie :)

17 komentárov

  1. Alverde maslá som už dávnejšie obzerala ale povedala som si že ešte miniem zásoby ale nevedela som že majú aj brusnicovú verziu tak určite pri dalšej návšteve bez alverde neodídem:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či brusnicová verzia nebola náhodou len limitka...

      Odstrániť
  2. Catrice korektor bych chtěla vyzkoušet, slyším na něj jen chválu.. a E style paletku také! <3 :) Na recenzi matného lesku jsem opravdu zvědavá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Catrice korektor je fakt skvelý, určite si kúpim aj tú klasickú kamufláž.

      Odstrániť
  3. Sleek, Ziaja a Alverde - samé dobré značky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, s touto radou od Alverde som veľmi spokojná a so Ziajou taktiež :)

      Odstrániť
  4. Páni to je novinek :) Estyle paletka se mi moc líbí, taky nad ní uvažuju :) A tamponky z Kauflandu jsou moje nejoblíbenější :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že sú dobré, ja som ich ešte nestihla vyskúšať.

      Odstrániť
  5. Catrice korektor chci už dlouho vyzkoušet, ale pořád ho nemůžu sehnat, je vždycky všude prostě vyprodaný :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Catrice Liquid Camouflage High Coverage korektor si chcem nejaký ten Piatok kúpiť aj ja, ako na potvoru však nikde môj odtieň nemajú :D
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každá z nás ho má problém zohnať; v niektorých drogériách je dlhodobo vypredaný a nenaskladnený. Niekedy to tak býva ako naschvál, keď je niečo až moc dobré. Keď ho zase raz zoženiem, tak musím kúpiť aspoň dva kusy :D

      Odstrániť
  7. Yves Rocher vyzerá naozaj krásne, vau :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten Catrice korektor už si konečně musím pořídit :) super nákupy
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :) Tak držím palce, nech ho zoženieš, lebo je to celkom ťažké :D

      Odstrániť
  9. Vypadá to skvěle! Hlavně ta bioderma :) Někdy mám taky problém nekoupit vše, co uvidím :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páni, to je pořádná nálož novinek! Biodermu, Ziaju také moc ráda používám :) Já jsem naposledy ulovila v akci dekorativku od Catrice. Kus a 55 Kč. To jsem byla nadšená!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.