Pleťové masky | Nuxe, Talika, [n]fibrecare

Ahojte dievčatá! Vítam vás pri dnešnom článku zameranom na pleťové masky od značky Nuxe, Talika a od novej českej značky [n]fibrecare. Posledný čas som upriamila svoju pozornosť na plátienkové masky, nakoľko sa stále snažím prísť na to, ktorý typ masky mojej pleti najviac vyhovuje. Po vyskúšaní rôznych textúr sa mi konečne podarilo nájsť si zopár favoritov. Jeden z nich sa ukrýva aj v tomto článku, takže ak vás zaujíma viac, pokračujte ďalej v čítaní :)


Pleťové masky značky Talika ma lákali už dlhšiu dobu, no zakaždým ma odradila ich vyššia cena. Nedávno som ich však objavila na Elnino.sk za prijateľnú cenu, porovnateľnú s cenovou hladinu bežných pleťových jednorazových masiek. Na vyskúšanie som si vzala rovno dve, obe s čistiacim účinkom.
Ako prvú som otestovala Talika Pink Clay Sheet Mask s obsahom ružového ílu, vďaka ktorému má byť pokožka vyčistená, rozjasnená a výrazne zjemnená. Maska pozostáva z dvoch plátienkových častí bahennej konzistencie. Ako môžete vidieť na fotografii nižšie, maska mala oranžovo-pieskovú farbu. Obe časti masky na pleti veľmi dobre držali a pekne k nej priľnuli. Masku som nechala účinkovať cca 10 minút a zvyšky masky som následne zmyla vodou. Zo všetkých účinkov, ktoré maska sľubuje som najviac zaznamela čistiaci efekt. Maska pleť zbavila prebytočného kožného mazu a nečistôt. Rozjasnenie a zjemnenie pokožky nebolo až tak viditeľné ako som očakávala.


Oveľa viac sa mi páčila Talika Bio Enzymes Mask Purifying. Maska je vytvorená z celulózy získanej bio-enzymatickými procesmi a pôsobí ako "druhá koža". Trojrozmerná štruktúra masky má zaistiť vysokú koncentráciu účinných zložiek a optimálnu difúziu do pokožky. Maska obsahuje extrakt z argánových jadierok a horských bylín, vďaka ktorým dostatočne vyčistí i mastný typ pokožky. Maska je pevnejšej gélovej textúry, ktorá je na pokožka veľmi príjemná a skutočne vytvára efekt druhej kože. Maska sa dá na pleti skvele vytvarovať a prispôsobiť. Na pleti sa má nechať pôsobiť 15-30 minút. Použite tejto masky som si vážne vychutnala. Z výsledného efektu som bola milo prekvapená. Pleť pôsobila čistejším dojmom, všetok prebytočný maz bol preč a to bez nežiaduceho vysušenia (po odstránení masky som cítila iba mierne pnutie). Dokonca i červené miesta boli zredukované a pleť mala jednotnejší tón. Ako bonus navyše zanechala maska pokožku jemnú a na dotyk hladšiu. Za mňa má Talika bio-enzymatická čistiaca maska veľké áno.


[n]fibrecare nanofibre maska moisturize & rejuvenate - nanovlákenná hydratačná maska s omladzujúcim účinkom je novinkou na beauty trhu. Jedná sa o českú značku, ktorá pri výrobe masiek využíva nanotechnológie. Systém nanovlákien sa má postarať o efektívnu distribúciu účinných látok do pleti. Na výber sú viaceré druhy masiek, ma najviac zaujala hydratačná a omladzujúca určená pre unavenú a mdlú pleť. Zloženie s vitamínom C, E, kyselinou hyalurónovou a glukonolaktónom sa má postarať o hydratáciu a oživenie unavenej pokožky. Maska je bez obsahu silikónov, parabénov, akrylátov a parfumácie.

Keďže je maska suchá, je potrebné pred aplikáciou pleť navlhčiť. Maska sa aplikuje na tvár bielou stranou, t. j. modrou časťou von. Čas pôsobenia masky má byť od 8 do 15 minút. Po odstránení masky z tváre sa nemá pleť umývať (ak ostanú na tvári nejaké čiastočky, majú sa jemne odstrániť vodou navlhčeným vatovým tampónom) ani masírovať, nakoľko sa ešte dokončuje proces prenikania účinných látok do pokožky. Okrem toho sa neodporúča použiť žiadny kozmetický prípravok po dobu 1 hodiny od odstránenia masky. Maska sa môže používať 1-2 týždenne. Viditeľné zlepšenie nastane po 4 - 6 aplikáciách. Vzhľadom k tomu, že som masku použila iba jedenkrát sa mi nedá komplexne posúdiť účinnosť masky. Z jedného vyskúšania mám však dosť zmiešané pocity, nakoľko som nepocítila žiadny hydratačný ani povzbudzujúci účinok. Možno, že po viacerých a pravidelných aplikáciach by tomu mohlo byť úplne inak, no pravdupovediac nemám ďalej chuť túto masku skúšať. Jednak kvôli tomu, že ma maska svojimi účinkami vôbec nepresvedčila a tiež kvôli pomerne vysokej cene (10 € za jednu masku).


Ako poslednú tu dnes máme krémovú čistiacu masku od značky Nuxe. Maska je tvorená komplexom rozmarínovej vody pre prečištenie pleti, ďalej kvetovej vody z plátkov damašskej ruže a allantoínu pre zjemnenie a upokojenie pokožky, ryžového púdru a kaolínu, ktoré majú za úlohu redukciu prebytočného mazu, stiahnutie pórov a zmatnenie pleti.

Maska je zvláštnej, krémovo-pudingovej konzistenice béžovej farby. Miestami je z masky cítiť vôňu ruží, inak mi ale maska svojou vôňou nie je dvakrát príjemná. Na pokožku sa nanáša pomerne dobre, po chvíľke začne postupne zasychať. Páči sa mi, že počas pôsobenia maska pokožku vôbec nevysušuje a ani nijako nedráždi. Čo sa ale týka samotného účinku masky, tu už žiaľ taká pozitívna nebudem. Čistiaci účinok mi príde veľmi slabý, v podstate ani neviem, že som použila čistiacu masku. Pleť je síce o niečo hladšia, no s pórami absolútne nič nespraví. Ani zmatňujúci účinok mi nepríde dostatočný. Táto maska od Nuxe je žiaľ pre mňa dosť veľkým sklamaním, ktoré ma na istý čas odradilo od skúšania ďalších Nuxe produktov.


Aký typ masiek máte najradšej vy? Máte nejakú obľúbenú značku alebo masku, ktorú si kupujete opakovane?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.