La Roche-Posay Anthelios SPF 50 | vysoká slnečná ochrana pre citlivú pokožku

O slnečnej kozmetike La Roche-Posay som sa vám na blogu už viackrát zmieňovala. Najviac spomínaným LRP Anthelios produktom na mojom blogu a myslím, že aj všeobecne je osviežujúci sprej na tvár s SPF 50, ktorý mám v letnej výbave neustále a už si bez neho svoju letnú skincare ani nedokážem predstaviť. Toto leto mi od LRP pribudli ďalšie dva produkty z radu Anthelios a to ochranný krém na tvár a osviežujúci sprej na telo a tvár, obidva s SPF 50 a tak som si povedala, že vám o všetkých troch produktoch napíšem súhrnný článok.
La Roche-Posay Anthelios SPF 50, slnečná kozmetika, vysoká slnečná ochrana, citlivá pokožka, slnečná alergia


La Roche-Posay Anthelios Ultra Protection krém s SPF 50+ som si kúpila predovšetkým kvôli jeho vhodnosti pre citlivú až reaktívnu pleť so sklonom k slnečnej intolerancii a tiež možnosti použiť krém i na očné okolie. Je to vôbec prvý krém od LRP, ktorý je možné naniesť aj okolo kontúr očí. Krém je ľahkej krémovej konzistencie svetlo žltej farby. Krém sa dobre rozotiera a je na pleti veľmi príjemný. Zanecháva mierne lepivý, avšak nie mastný film. Krém pokožku nijako nezaťažuje, nie je komedogénny. S make-upom si ale krém žiaľ príliš nerozumie. Korektor pod očami mi s ním nedrží tak dobre ako s bežne používaným očným krémom a ani nejde do pleti tak dobre zapracovať. Make-up sa dá na krém síce bez problémov naniesť, no krém je pod make-upom trochu cítiť, miestami pocitovo make-up až doslova sedí na kréme a má tendenciu mierne fľakatieť. Ak opomeniem tento nesúlad, hodnotím krém vysoko pozitívne. Páči sa mi jeho jemnosť, vďaka ktorej vyhovuje i citlivej pokožke okolo očí (nespôsobuje štípanie ani začervenanie očí). Škoda len, že mi krém nevyhovuje ako podklad pod make-up, inak by som ho mohla označiť za univerzálny krém ako z hľadiska vhodnosti pre viaceré typy pokožky, vysokej slnečnej ochrany, hydratačného účinku a šetrného zloženia. Okrem vyššie spomínaného je krém neparfumovaný (aj keď ja z neho cítim miernu spf-kovú vôňu), vysoko odolný voči vode a potu. Veľkým plusom je pumpičkový aplikátor, vďaka ktorému sa do krému nedostáva vzduch ani žiadne nečistoty.
La Roche-Posay Anthelios Ultra Protection ochranný krém na tvár SPF 50+, citlivá pokožka, očné okolie, hydratačný krém
La Roche-Posay Anthelios Ultra Protection krém s SPF 50+, ľahké nemastné zloženie, citlivá pokožka, očné okolie


La Roche-Posay Anthelios osviežujúci sprej na tvár s SPF 50 si kupujem pravidelne už zopár rokov. Hlavným dôvodom prečo tento produkt obľubujem je jeho možnosť aplikácie na nalíčenú tvár a reaplikovanie slnečnej ochrany kedykoľvek počas dňa bez znehodnotenia make-upu. Sprej je v podstate suchý s tzv. efektom neviditeľného závoja, vďaka čomu nespôsobuje zmastnenie pokožky či vytvorenie lepivého filmu. Sprej dokonca disponuje patentovanou technológiou Airliciumtm, ktorá spočíva v absorbovaní lesku a kontroly všetkých zdrojov jeho vzniku, akými sú sébum, pot a vlhkosť prostredníctvom obsiahnutých zmatňujúcich mikročastíc. Sprej sa predáva v 75 ml skladnom praktickom balení, ktoré sa zmestí do každej kabelky. Ja ho počas letných horúčav nosím takmer všade so sebou, nakoľko mám pomerne veľký strach z možného vzniku pigmentových škvŕn.
La Roche-Posay Anthelios osviežujúci sprej na tvár s SPF 50, vysoká slnečná ochrana, efekt neviditeľného závoja


La Roche-Posay Anthelios XL transparentný ochranný sprej SPF 50+ na telo a tvár je taktiež vo forme aerosólu, len nie je uplne suchý ako vyššie zmieňovaný sprej na tvár. Sprej nie je potrebné rozotierať, avšak sem-tam zanechá jemný biely nános, ktorý sa dá ale ihneď rozotrieť. Sprej má nelepivé a nemastné zloženie, čo poteší najmä milovníkov športu, rovnako ako aj rýchla a pohodlná aplikácia. Aplikácia spreju má však jeden háčik. Sprej nie je vhodné aplikovať v domácom prostredí, nakoľko je z neho mastná podlaha. Uvádza sa, že sprej je hypoalergénny a vhodný pre citlivú pokožku, pokožku so slnečnou intoleranciou a slnečnou alergiou. Po tejto stránke mi ako alergikovi produkt plne vyhovuje, no veľkým problémom je pre mňa príliš výrazná a intenzívna parfumácia spreju, ktorá mi nesmierne dráždi dýchacie cesty. Okrem toho má pre mňa aerosólová forma slnečnej ochrany ešte jedno malé mínus, a to v tom, že nemám dostatočnú kontrolu nad nanesením produktu, keďže je sprej transparentný. Na druhú stranu ale vyzerá byť rozptyl produktu dostatočne rovnomerný, takže moje obavy sú zrejme zbytočné. Sprej má inak vysokú vodoodolnosť, potu odolnosť a spoľahlivú vysokú slnečnú ochranu, čím si ma napokon získal a jeho parfumáciu som mu ochotná tolerovať.
La Roche-Posay Anthelios XL transparentný ochranný sprej SPF 50+ na telo a tvár, hypoalergénne zloženie, vodoodolný, odolný voči potu


Akú značku slnečnej kozmetiky používate vy? Dôverujete viacej produktom na opaľovanie od "lekárenských" značiek?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.