Štetce Real Techniques - kvalitné a cenovo dostupné

Štetce od Real Techniques sú stále jednými z najkvalitnejších štetcov, ktoré vo svojej zbierke mám. Som s nimi natoľko spokojná, že v podstate ani nemám potrebu siahať po štetcoch iných, drahších značiek. A to sa mi u kozmetiky stáva málokedy. Väčšinou totižto vždy rada skúšam a objavujem niečo nové, no u štetcov sa už nejaký čas držím svojich obľúbencov. Jednými z nich sú práve štetce od Real Techniques, ktoré si ma získali nielen svojou kvalitou a vynikajúcou manipuláciou, ale i dlhou životnosťou.
Real Techniques kozmetické štetce, cosmetics brushes

Štetec na púder bol mojim prvým štetcom od Real Techniques. Kúpila som si ho predovšetkým kvôli jeho hustote a dostatočnej veľkosti na aplikáciu púdru. Používam ho takmer denno-denne už približne 5 rokov a štetec si stále drží svoj tvar. Kvalitatívne vlastnosti sú stále rovnaké, vlákna zo štetca nevypadávajú. Používaním akurát postupne mizne nápis z rukoväte, čo ale mne osobne vôbec neprekáža, niekomu by však mohlo, preto to pre istotu zmieňujem. So štetcom sa mi pracuje veľmi dobre, púder mám s ním zapracovaný šikovne a dôkladne. Vlákna štetca sú dostatočne jemné, vďaka čomu je aplikácia púdrových produktov so štetcom príjemná.
So setting štetcom som taktiež veľmi spokojná. Používam ho predovšetkým na rozjasňovač, ktorý sa mi s ním nanáša vynikajúco a precízne. Veľkosť štetca je akurát, mierne zaoblený tvar štetca dokonale kopíruje lícne kosti. Štetiny sú inak jemnučké ako pierko.
Real Techniques štetec na púder a rozjasňovač, powder brush, setting brush, highlighter brush


Real Techniques Expert Face Brush štetec na make-up mi pribudol len nedávno, nakoľko som chcela po dlhšej dobe opäť skúsiť nanášanie make-upu štetcom. Štetec je zaobleného tvaru s hustými mäkkými vláknami. Štetec je vhodný najmä na nanášanie hustejších make-upov, ktoré je potrebné do pleti poriadne zapracovať. Štetec som testovala na EL Double Wear make-upe, ktorý sa mi s ním nanáša jedna báseň, či už krúživým alebo kĺzavým pohybom. V porovnaní s Beautyblenderom sa make-up so štetcom zapracuje do pleti o niečo lepšie a taktiež rýchlejšie splynie s pokožkou.
Real Techniques Expert Face Brush, štetec na make-up


Real Techniques Sculpting Brush som si vybrala zámerne v cestovnom balení, pretože skosené tvary štetcov mi na aplikáciu bronzéru / kontúrovacieho púdru väčšinou nevyhovujú. Žiaľ, ani tento štetec od RT mi na kontúrovanie nevyhovuje. Vzhľadom k tomu, že je štetec pomerne tvrdý, nejde mi s ním spraviť jemná kontúra. Štetec je pre mňa využiteľný skôr na aplikáciu lícenky, ale iba takej, ktorá si vyžaduje hustý štetec s väčším odporom ako napr. lícenky od Benefitu. Myslím, že s krémovými kontúrovacími produktmi by si štetec rozumel oveľa viac.
Real Techniques Sculpting Brush, štetec na kontúrovanie, štetec na lícenku


Real Techniques čistiaci gél na štetce bol pre mňa novinkou, nakoľko som doposiaľ používala na čistenie štetcov iba mydlo. Naposledy som mala mydlo od značky daVinci, ktoré bolo mimochodom skvelé, no čistiaci gél od RT má navyše i ďalšie benefity. Okrem toho, že sú štetce s gélom vyčistené rýchlo a jednoducho, sú po vyčistení akoby zjemnené a obalené ochrannou vrstvou (je to podobne ako s vlasmi po použití kondicionéru). Čistiaci gél inak veľmi pekne vonia, vôňa gélu mi pripomína zelený čaj.
Real Techniques Brushes Cleansing gel, čistiaci gél na štetce


Aké štetce používate vy? Máte svoju obľúbenú značku štetcov?

3 komentáre

  1. Vždy som pozerala na tieto štetce ale nakoniec som kúpila od Jessupu ale ľutujem to. Asi si vyberiem nejaké tieto :D

    Discoveringglam//ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I ja mám štetce značky Jessup a som s nimi celkom spokojná. Štetiny mi prídu pomerne kvalitné, jediné s čím som mala problém boli vypadávajúce rukoväte.

      Odstrániť
  2. Mám jeden štětec a jsem s ním nadmíru spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.