Hot novinka od Vichy / Capital Soleil fluidný sprej na báze vody s SPF 50+

Krásny deň milé moje!
Aj keď mám zopár stálic čo sa produktov s SPF týka, stále rada skúšam nové a porovnávam ich s aktuálnymi obľúbencami. Tentokrát som siahla po novinke od Vichy Capital Soleil Fluid Cell Protect SPF 50+ a rovno vám musím prezradiť, že lepšie som si vybrať nemohla 👏. Navyše, z času na čas sa stane, že dlhoročný favorit už nie je tak dobrý ako býval alebo mi prestane vyhovovať. Nedávno ma takto sklamala značka Piz Buin, ktorej som bola verná už zopár rokov. Možno som mala nejaké staršie balenie alebo pozmenili zloženie výrobkov, príp. moja pokožka potrebovala zmenu. Nevadí, našťastie som si našla náhradu od Vichy, ktorá je mnohokrát lepšia!


Vichy Capital Soleil Fluid Cell Protect je ochranný fluidný sprej s SPF 50+ na báze vody, ktorý poskytuje ochranu proti UVB, UVA a dlhovlnnému UVA žiareniu. Sprej obsahuje probiotické frakcie, kyselinu hyalurónovú a termálnu vodu Vichy vulkanického pôvodu. Produkt sa pýši multipatentovanou technológiou Netlock a ultraľahkým zložením, čím vytvára pokročilý UV ochranný film s neviditeľným finišom bez bielych škvŕn a zabraňuje poškodeniu od slnka na bunkovej úrovni.

Fluid Cell Protect má ľahkú mliečkovú fluidnú konzistenciu, s ktorou sa veľmi dobre a šikovne pracuje. Aplikácia je jednoduchá a rýchla, nakoľko produkt sa skvele rozotiera a okamžite sa vstrebe. Sprej nezanecháva na pokožke biele škvrny a žiadny mastný či lepivý film. Finiš je skutočne neviditeľný a produkt nie je na pokožke vôbec cítiť. Produkt je navyše vode a potu odolný. Vďaka neuveriteľnej ľahkosti a komfortnosti, ktorý na pokožke vytvára je ideálny aj na športové aktivity. Pokožka sa s ním zbytočne viac nepotí a nie je zaťažená žiadnym nepríjemným pocitom či nánosom krému ako to u niektorých opaľovacích prípravkov býva. Vichy Fluid Cell Protect hodnotím ako najkomfortnejšiu a tiež maximálne spoľahlivú UV ochranu, akú som doposiaľ vyskúšala.  


Ďalším produktom, ktorý som toto leto testovala je Vichy Capital Soleil Tinted Dry Touch Face Fluid SPF 50. Jedná sa zafarbený ochranný krém so zmatňujúcim efektom a vodeodolným zložením. Krém je ideálny predovšetkým pre zmiešaný až mastný typ pokožky, vrátane citlivej. Krém disponuje vysokou slnečnou ochranou a pomáha predchádzať pigmentovým nezrovnalostiam a predčasnému starnutiu pokožky.

Na tento krémik som sa tak veľmi tešila, no žiaľ už pri jeho otvorení som vedela, že bude pre mňa nepoužiteľný. Odtieň je výrazne naoranžovelý (na swatchi nižšie to nejde až tak vidieť) a pomerne dosť tmavý nielen pre úplné bledulky, ale zrejme aj pre svetlejší typ pokožky. Pocitovo je krém príjemný, nemastný, akurát sa mi zdá, že má tendenciu mierne fľakatiet. Vodeodolnosť si dovolím spochybňovať, nakoľko krém ide zmyť veľmi rýchlo a dobre aj čistou vodou. Za mňa teda Vichy zafarbený fluidný krém určite nie. Tinted krémy mojej pokožke však všeobecne nikdy nepasovali a asi som si to potrebovala pripomenúť :).


Oba Vichy produkty mám z e-shopu Elnino.sk, kde už žiaľ nie je ani jeden z nich momentálne dostupný. Ak však ale zháňate slnečnú kozmetiku, na Elnino si určite vyberiete. Ja by som siahla napr. po značke Lancaster, Heliocare či Garnier, ktorá prišla tento rok s mnohými Ambre Solaire novinkami.

1 komentár

  1. Oh škoda toho odtieňu. Presne s týmto mám vždy aj ja problém. Ešte som sa nestretla s cenovo dostupným spfkom s tintom, ktorý by nebol do oranžova. Ale čo sa týka toho spfka v spreji, úplne s tebou súhlasím. Je to asi najlepší spôsob aplikovania opaľováku.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.