Korres sprchové gély s hydratačným účinkom

Ahojte žienky! Opäť sa vám po nejakej dobe hlásim, tentokrát s tipom na skvelé sprchovacie gély od gréckej značky Korres. V ponuke majú viacero druhov zaujímavých a pre naše končiny netradičných vôní. Okrem telovej kozmetiky nájdete v sortimente značky Korres aj pleťovú a vlasovú kozmetiku a taktiež zopár kúskov z dekoratívky.
Korres sprchové gély, Korres Renewing Body Cleanser, guava, jasmine, telová kozmetika, hydratácia, výživa, sprchovanie, recenzia


Ak sa pýtate čo je na Korres sprchovacích géloch také výnimočné, odpoveď je konzistencia a pocit, ktorý máte po ich umytí. Úžasná, hustá, gélová, tak akurát penivá konzistencia, s akou som sa doposiaľ nestretla. Jednoducho neporovnateľné s klasickými sprchovacími gélmi, ktoré majú často tak tekutú konzistenciu až máte pocit, že sa umývate len s voňavou vodou a navyše ani nemáte pocit dostatočne umytej pokožky. 
Zatiaľ mám vyskúšané tri druhy Korres sprchových gélov a to s vôňou fíg, guavy a jazmínu. Figový  gél som mala ešte dávnejšie, nepamätám si už ako presne voňal, no myslím, že mal trocha takú lekárenskú až bylinkovú vôňu a figy som z neho zrovna necítila, no po pár použitiach som si na túto zvláštnu vôňu zvykla. Guavový sprchový gél mi vonia zo všetkých troch najviac. Je to taká vôňa čistoty s jemným nádychom tropickej, kokosovej vône, nenásilná až univerzálna, vhodná i pre mužov. Jazmínový má delikátnu, nežnú vôňu, takmer úplne identickú s reálnou vôňou jazmínového kvetu. 
Korres Guava, Jasmine renewing body cleanser, sprchový gél, hydratačný a vyživujúci účinok, telová kozmetika, sprchovanie, holenie, recenzia


Sprchovanie s týmito gélmi je nesmierne príjemným zážitkom nielen pre zmysly, ale aj pre pokožku, nakoľko ju nevysušujú, nedráždia a sú k pokožke veľmi jemné, šetrné a prinavracajú jej pocit komfortnosti. Pokožka je po ich  použití krásne prevoňaná, čistá, zvláčnená a jemnejšia. Guavový a figový sprchový gél majú hustejšiu gélovú konzistenciu a viac hydratačný účinok ako jazmínový. Všetky tieto tri varianty pokožku vyživujú, ošetrujú a vďaka zloženiu obohatenému o výťažok z aloe vera, pšeničné bielkoviny a extrakt z ibišu lekárskeho majú napomáhať udržiavať pokožke prirodzenú hladinu vlhkosti. Okrem sprchovania sa dajú použiť i do kúpeľa alebo na holenie. Ak teda nemáte po ruke žiadny produkt na holenie, pokojne a bez obáv môžete použiť Korres sprchový gél, ktorý vám spraví rovnakú službu, bez podráždenia a navyše bez nežiadúceho vysušujúceho efektu. Tieto gély sú skutočne úplne iný level. Ja som si ich zamilovala natoľko, že asi veľmi dlho nebudem chcieť žiadny iný. Ak vyskúšate, tak pochopíte o čom hovorím :). 
Korres Guava Renewing Body Cleanser, sprchový gél, hustá, gélová konzistencia, hydratačný účinok, aloe vera, pšeničné bielkoviny, ibiš lekárske, šetrné zloženie, telová kozmetika, sprchovanie, recenzia


Tak schválne, nalákala vás aspoň trošku moja recenzia? Pevne verím, že áno a že ak sa rozhodnete nejaký Korres sprchový gél vyskúšať, budete rovnako spokojné ako ja :)

2 komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.