Vzpruha a hydratácia pre mdlú a unavenú pokožku | Nivea Q10 Energy

Ahojte krásky!
V dnešnom článku by som vám rada priblížila vybrané Nivea produkty z radu Q10 Energy, ktorý je podľa mňa jedným z najvydarenejších Nivea produktových radov. Výrobky z tohto radu obsahujú kombináciu 3 antioxidantov - koenzým Q10, vitamín C a E, ktoré sa majú postarať o žiarivú pokožku počas celého dňa. Okrem toho majú dodať pokožke celodennú hydratáciu, redukovať príznaky únavy a prinavrátiť pleti život a pevnosť. 
Nivea Q10 Energy, koenzým Q10, vitamín C a E, antioxidanty, hydratácia pokožky, rozjasnenie, mdlá a unavená pokožka, recenzia


Celkovo som testovala 4 produkty z Nivea Q10 Energy radu a to micelárnu vodu, pleťový krém, textilnú pleťovú masku a intenzívnu energizujúcu 7-dňovú kúru v ampulkách.
Začnem energizujúcou micelárnou vodou, ktorá okrem dôkladného odstránenia mejkapu a nečistôt sľubuje pleti dodanie energie a revitalizáciu. Zloženie vody je obohatené o vitamín C, niacínamid a výťažok z brusníc. 
Micelárna voda Energy mi zo všetkých vyskúšaných Nivea micelárok vyhovuje najviac a som s ňou skutočne maximálne spokojná. Odličuje veľmi dobre, pomerne rýchlo a šetrne. Vyhovuje mi aj na odlíčenie očného mejkapu, nakoľko pokožku vôbec neštípe, nepáli, ani nijako inak nedráždi. Páči sa mi, že micelárna voda pokožku nevysušuje a zanecháva ju pocitovo povzbudenú a osvieženú. Voda má navyše decentnú, krémovo-citrusovú vôňu a je mimoriadne príjemná na používanie. 
Nivea energizujúca micelárna voda, odlíčenie, dodanie energie, revitalizácia pokožky, antioxidanty, vitamín C, niacínamid a brusnice


Ďalší produkt, ktorý ma nesmierne milo prekvapil je energizujúci denný krém proti vráskam s koenzýmom Q10 a vitamínom C. Krém má za úlohu chrániť pleť pred slnečným žiarením a vznikom vrások, dodať intenzívnu hydratáciu, výživu a redukovať príznaky únavy. Krém je vhodný pre všetky typy pokožky od veku 25+, obzvlášť pre pleť mdlú a unavenú.
Nivea energizujúci denný krém proti vráskam, koenzým Q10, vtamín C, ochrana pokožky pred slnečným žiarením a vznikom vrások

Q10 Energy krém je prvým Nivea krémom, ktorý mojej pokožke sadol ako konzistenciou, tak aj komfortným pocitom, ktorý na pokožke vytvára. Krém sa v kelímku tvári pomerne hutne, no v skutočnosti je stredne ľahkej krémovej konzistencie bledo ružovej farby, ktorá sa do mojej suchšej pokožky po chvíľke pekne vstrebe. Krém mi skvele sedí i ako podkladový krém pod make-up. Výsledný make-up s týmto krémom navyše pôsobí skutočne viac sviežim a rozjasneným dojmom. Hydratačný a vyživujúci účinok je viac než chválitebný, jednoducho taký akurát, po ktorom sa moja pleť cíti komfortne, nie je zaťažená, ani mastná. Všeobecne by som tento krémik odporučila predovšetkým zmiešanému až suchšiemu typu pokožky. Jediným mínusom krému je nízky ochranný faktor SPF 15. Inak krém môžem len chváliť a hodnotím ho ako mimoriadne vydarený.


10-minútová energizujúca textilná maska Q10 s obsahom 20 ml pleťového séra, koenzýmu Q10 identického s pleťou a vitamínu C sľubuje pleti 3 okamžité efekty: dodanie energie, redukciu jemných liniek a výživu. Samotný obsah (tekutina), ktorým je maska nasiaknutá mi príde fajn, no materiál, z ktorého je maska vyrobená mi nie je dvakrát príjemný. Príde mi pomerne dosť hrubý a trochu drsný. Tvar masky je viac oválny, zvláštne tvarovaný, kvôli čomu mi na pleti dobre nesedela a mala tendenciu sa posúvať. S výsledným efektom masky som však bola spokojná, pleť bola po nej dostatočne vyživená a refreshnutá. Páčila sa mi aj krémovo-citrusová vôňa masky, ktorá umocnila pocit z osvieženia. 
Nivea 10-minútová energizujúca textilná maska Q10, hydratácia, výživa, redukcia jemných liniek, rozjasnenie pokožky


O Nivea pleťových ampulkách som vám nedávno písala v tomto článku. Hydratačná starostlivosť v ampulkách sa mi veľmi páčila a preto som rada, že má Nivea v ponuke i ďalšiu ampulkovú kúru a to intenzívnu energizujúcu 7-dňovú kúru Q10. Kúra má zabezpečiť intenzívnu hydratáciu, redukciu jemných vrások a príznakov unavenej pleti. Kúra sa môže aplikovať ráno alebo večer, mne najviac vyhovuje aplikácia večer, kedy moja pleť znesie viacero vrstiev jednotlivých produktov. 1 ampulka obsahuje 1 ml séra, čo je množstvo ideálne na ošetrenie pokožky tváre a krku. Sérum má stredne hustú, tekutú konzistenciu, ktorá sa do pokožky rýchlo vstrebe a pripraví pleť na následnú starostlivosť. Aj keď je kúra parfumovaná (ovocná vôňa s prírodným pomarančovým extraktom), pleť nijako nedráždi a to ani na problematických, zapálených miestach. Pre unavenú pleť je táto kúra vynikajúca, ja osobne som z nej nadšená, pleť je po nej instantne pružnejšia a zrevitalizovaná. Navyše, používanie ampuliek ma veľmi baví a vnímam ho ako príjemnú zmenu v každodennej starostlivosti o pokožku. Ak sa náhodou obávate otvárania sklenených ampuliek, tak skutočne nemusíte, pretože k Nivea ampulkám je pribalené plastové viečko, prostredníctvom ktorého ampulku bezpečne rozlomíte. 
Nivea intenzívna energizujúca 7-dňová kúra Q10, intenzívna hydratácia, redukcia jemných liniek a únavy, mdlá a unavená pokožka


* spolupráca
Skúšasli ste už nejaký produkt z Nivea Q10 Energy radu?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.